اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین‌بار در استان فارس

کلاس توجیهی مربیان مدارس فوتبال برگزار شد

برای نخستین‌بار کلاس توجیهی مربیان مدارس فوتبال در استان فارس برگزار شد.

کلاس توجیهی مربیان مدارس فوتبال برگزار شد

مدیر مرکز استعدادیابی و جوانان ویژن فارس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: کلاس آموزشی مربیان مدارس فوتبال با محوریت فلسفه فوتبال زیر 12 سال و  کار با فوتبال‌آموزان رده‌های سنی زیر شش تا 14 سال در شیراز برگزار شد.

محمد شفیعی افزود: طریقه برگزاری بازی‌های جشنواره‌ای تئوری و چگونگی برگزاری بازی‌های جشنواره‌ای عملی، از دیگر اهداف برگزاری این کلاس بود.

وی تصریح کرد: مسعود مقیم مربی توانمند رده‌های پایه و مربی پیشین تیم ملی نوجوانان کشورمان کار تدریس این کلاس را بر عهده داشت و اصغر اکبری پیش‌کسوت فوتبال فارس نیز به عنوان مربی میهمان در کلاس شرکت کرد.

مدیر مرکز استعدادیابی و جوانان ویژن فارس بیان کرد: کاووس عباسی ریاست هیئت فوتبال شیراز نیز ضمن بازدید از برگزاری چنین کلاسی حمایت و قول همکاری بیشتر را داد.

شفیعی خاطرنشان کرد: هیئت فوتبال فارس در اجرای برنامه‌های ویژن آسیا در کشور پیشتاز بوده و حمایت از رده‌های پایه از اولویت‌های کاری فوتبال این استان است.

این مسئول در پایان اذعان داشت: از تمام عوامل اجرایی این کلاس و هیئت فوتبال شیراز که ما را یاری دادند قدردانی می‌کنم.

به گزارش فارس، برای نخستین بار با در شیراز بود که کلاس مربیگری توجیهی مدارس فوتبال مناطق پنج‌گانه استان فارس و منطقه مرکز همراه با برگزاری بازی‌های فستیوال زیر 12 سال انجام گرفت که با استقبال خوبی نیز روبه‌رو شد.

انتهای پیام/2448/ق20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول