اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش خبر داد

رتبه دوم فارس در مقاوم‌سازی مدارس در کشور

معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش گفت: فارس به سبب قابلیت اجرای مقاوم‌سازی مدارس جایگاه دوم را بعد از تهران در کشور دارد.

رتبه دوم فارس در مقاوم‌سازی مدارس در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از اداره روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، مرتضی رئیسی که به منظور بررسی پروژه‌های آموزشی جهرم به  این شهرستان سفرکرده بود، در جریان بازدید از چند آموزشگاه در حال ساخت و به اتمام رسیده اظهار داشت: در سال جاری حدود 875 میلیارد تومان اعتبار مصوب شده است که چنانچه تخصیص یابد بخش عمده‌ای از مدارس غیرفنی و قدیمی در کشور تخریب و به طور مجدد بازسازی یا مقاوم‌سازی می‌شوند.

رئیس سازمان نوسازی مدارس افزود: استان فارس به خاطر تعدد مدارس قدیمی از این اعتبار بعد از تهران و خراسان رضوی بیشترین سهم را دارد.

این مقام مسئول ادامه داد: با تخصیص این اعتبار با توجه به  قابلیت و کیفیت اجرای طرح‌های مقاوم‌سازی مدارس در فارس که توسط همکاران فنی ما در این استان انجام می‌شود بخش عمده‌ای از فضاهای آموزشی قدیمی در مقابل خطر زلزله، مقاوم و ایمن می‌شوند.

به گزارش فارس، در جریان این سفر تنگناهای آموزشی این شهرستان بررسی و ساخت چند فضای آموزشی از جمله اردوگاه دانش‌آموزی که چند سال به دلیل عدم اعتبار متوقف شده بود، مصوب شد.

انتهای پیام/2448/ت/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول