اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست مشترک سپاه و آموزش و پرورش عنوان شد

معرفی محجبه‌های نمونه مدارس آمل / تلاش برای ترغیب دانش‌آموزان به سمت حجاب برتر

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان آمل با اعلام اینکه دختران با حجاب مدارس آمل در هر هفته معرفی می‌شوند، گفت: با این گام تلاش می‌شود که حجاب را به عنوان پوشش برتر به دختران نشان دهیم.

معرفی محجبه‌های نمونه مدارس آمل / تلاش برای ترغیب دانش‌آموزان به سمت حجاب برتر

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، مسلم مسلمی فرمانده سپاه شهرستان آمل صبح امروز در دیدار با مدیر آموزش و پرورش آمل که به منظور اجرای طرح‌های فرهنگی اوقات فراغت صورت گرفت با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش تاثیرگذارترین واحد در فرهنگ هر جامعه است، اظهار داشت: این نهاد جایگاه ویژه‌ای در جامعه دارد.

وی با بیان اینکه ارتباط مستقیم آموزش و پرورش با نسل آینده کشور اهمیت این مجموعه را می‌رساند، یادآور شد: این امر جایگاه فرهنگی این نهاد را در برابر هجمه‌های دشمنان خطیرتر می‌کند.

مسلمی با تاکید بر همکاری فرهنگی سپاه و آموزش و پرورش افزود: طرح‌های فرهنگی از طریق نهادهای مرتبط با دقت و نظارت بیشتری صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به حضور بسیجیان در طرح‌های فرهنگی یادآور شد: این قشر در دو چندان‌شدن شیرینی خدمات نظام اسلامی نقش مهمی دارند.

رئیس اداره آموزش و پرورش آمل با بیان اینکه این اداره در راستای ترویج فرهنگ حجاب در جامعه گام‌های مهمی برداشته است، افزود: تشویق دختران دانش‌آموز به فرهنگ عفاف و حجاب در اولویت‌های این مجموعه قرار دارد.

حمید محمدنسب با اعلام اینکه دختران با حجاب مدارس آمل در هر هفته معرفی می‌شوند، گفت: با این گام تلاش می‌شود که چادر را به عنوان پوشش برتر به دختران نشان دهیم.

وی با اشاره به گستردگی مخاطبان آموزش و پرورش با بیان اینکه این نهاد می‌تواند بازویی توانمند در کنار سایر نهادهای فرهنگی باشد، یادآور شد: برنامه‌های فرهنگی و تربیتی از مهمترین نیازهای امروز جامعه است.

محمدنسب با بیان اینکه حجاب را بهترین سپر در برابر نگاه‌های شیطانی می‌دانیم، تصریح کرد: اهمیت حجاب و عفاف برای دانش‌آموزان آملی تبیین می‌شود.

 انتهای‌ پیام/ 86011/و20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول