اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش فیروزکوه:

6 مدرسه فیروزکوه نوسازی می‏شود / برخی مدارس بدون استفاده مانده است

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه از اجرای تغییر و تحولات و نوسازی 6 مدرسه در فیروزکوه خبر داد.

6 مدرسه فیروزکوه نوسازی می‏شود / برخی مدارس بدون استفاده مانده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، یعقوب ایمانی امشب در نشستی که با حضور فرماندار، امام جمعه و شماری از مسئولان شهرستان فیروزکوه اظهار داشت: متاسفانه برخی مدارس شهری و روستایی شهرستان فیروزکوه بدون استفاده مانده و در معرض تخریب تدریجی است.

وی گفت: از نظر قانونی مجاب هستیم تا این فضاهای آموزشی را تحت هر عنوان حفظ کنیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه افزود: با هدف تبدیل به احسن کردن فضاهای آموزشی موجود، هفت مدرسه شهرستان به اداره کل نوسازی آموزش و پرورش شهرستان‏های استان تهران معرفی شد.

ایمانی بیان داشت: مطابق پاسخ‏نامه‏ای که در تاریخ 27 خرداد ماه امسال واصل شد، با انجام این مهم در 6 مدرسه موافقت شده است.

وی تصریح کرد: در این طرح، فضاهای آموزشی فرسوده از طریق مزایده به فروش می‏رسند و مبالغ حاصل از آن در همان شهرستان یا همان منطقه صرف ساخت فضاهای جدید و یا توسعه امکانات سخت‏افزاری و نرم‏افزاری و تجهیزات مورد نیاز می‏شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه یادآور شد: این کار پس از مصوب شدن در شورای آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه شکل اجرایی به خود خواهد گرفت.

ایمانی بیان داشت: مدارس فلسطین 1 و 2 شهر ارجمند، سوده همدانی و نصیبه روستای لزور و بلیغ و 17 شهریور سابق فیروزکوه، مدارسی هستند که اجرای طرح تبدیل به احسن در آنها موافقت شده است.

انتهای پیام/2568/ط20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول