اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان طارم:

انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان طارم تایید شد

فرماندار شهرستان طارم از تایید انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای این شهرستان خبر داد.

انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان طارم تایید شد

غلامحسین رجبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: انتخابات شوراهای اسلامی در همه شهرها و روستاهای شهرستان طارم مورد تایید هیئت اجرایی و هیئت نظارت قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در برخی از شهرهای شهرستان طارم اعتراضاتی وجود داشت که مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت، تصریح کرد: به اعتراضات موجود در روستاهای شهرستان طارم نیز رسیدگی شده است.

فرماندار شهرستان طارم رضا نقی‌لو، سیف‌الله صفری، محسن روحانی، علی‌اصغر حیدری و عین‌الله محمدی را اعضای منتخب شورای اسلامی شهر آب‌بر برشمرد و افزود: علیرضا زمانی و محمدتقی اشتری نیز اعضای علی‌البدل شورای اسلامی شهر آ‌ب‌بر محسوب می‌شوند.

وی با بیان اینکه رضا تقی‌لو موفق به کسب دو هزار و 42 رای از مجموع آراء شهر آب‌بر شده است، عنوان کرد: سیف‌الله صفری نیز یک‌هزار و 861 رأی کسب کرده است.

رجبی با اشاره به اینکه محسن روحانی در مجموع یک‌هزار و 627 رای از مجموع آراء شهر آب‌بر را به خود اختصاص داده است، ادامه داد: علی‌اصغر روحانی یک‌هزار و 359 رای و عین‌الله محمدی یک‌هزار و 174 رای را کسب کرده است.

وی یادآور شد: علیرضا زمانی یک‌هزار و 125 رای و محمدتقی اشتری یک‌هزار و 68 رای را از آراء شهر آب‌بر به خود اختصاص داده‌اند.

فرماندار شهرستان طارم حسین محمدی، محمود محمدی، غلامرضا قربانی، محمد محمدی و صادق محمدی را اعضای منتخب شورای اسلامی شهر چورزق برشمرد و افزود: اسماعیل احمدی و نوحعلی نجفی نیز اعضای علی‌البدل این دوره از شورای اسلامی شهر چورزق محسوب می‌شوند.

وی تعداد آراء حسین محمدی را 512 رای برشمرد و خاطرنشان کرد: محمود محمدی 458 رای، غلامرضا قربانی 451 رای، محمد محمدی 447 رای و صادق محمدی 444 رای را از مجموع آراء مردم در شهر چورزق کسب کرده‌اند.

رجبی تصریح کرد: مجموع آراء کسب شده توسط اسماعیل احمدی 323 رای و نوحعلی نجفی نیز 301 رای اعلام شده است.

انتهای پیام/73006/م20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول