اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل:

انتخابات 24 خرداد نشان از بصیرت و ولایت‌مداری مردم بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: انتخابات با شکوه 24 خرداد نمودی آشکار از بصیرت و اوج دلدادگی مردم به ولایت فقیه بود.

انتخابات 24 خرداد نشان از بصیرت و ولایت‌مداری مردم بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر عصر امروز در دیدار با فرماندهان و پرسنل سپاه و بسیج شهرستان نمین اظهار داشت: دشمن به معنای واقعی امروز دو عنصر اصلی بصیرت و ولایت‌مداری ملت ایران را نشانه رفته است تا با ایجاد انحراف در این مسیر بتواند انقلاب اسلامی و آرمان‌های ارزشی دفاع مقدس را زیر سئوال ببرد که در این زمینه باید مراقب بود.

وی با بیان اینکه دشمن‌شناسی و نقشه‌خوانی ملت ایران از تهدیدها و انحرافات دشمن بسیار عالی است، تصریح کرد: ملت ایران در یک تاکتیک هوشمند و مقابله با تهدیدات دشمن سعی کرد با حضوری یکپارچه آنها را در زمین خود غافلگیر کند به طوری‌که ضربه دشمن از اوج بصیرت ملت ایران به واسطه حضور هوشمندانه ضربه‌ای کاری و بسیار سخت بود.

کاملی‌فر با بیان اینکه همچنان دشمن از معادله پیوند ایران با رهبری که هیچ وقت گسستی در آن به وجود نمی‌آید در تعجب و سرگردانی است، خاطر نشان کرد: آنها هنوز این واقعیت را درک نکرده‌اند که آرمان اصیل انقلاب اسلامی آرمان عزت، سرفرازی و عظمت این ملت است که به معنای واقعی فراموش شدنی نیست.

این مسئول در ادامه اضافه کرد: انتخابات ثابت کرد که پیوند بین ملت و رهبری فرزانه انقلاب یک پیوند عمیق قلبی و برگرفته از ریشه‌های اعتقادی است و تحریم و فشار دشمن نمی‌تواند هیچ تأثیری در این رابطه عمیق و پیوند مستحکم ایجاد کند.

وی بیان کرد: هر چند دشمن تلاش کرد تا حضور حداقلی مردم را در انتخابات تبلیغ کند اما این مشارکت حداکثری ملت بود که کمر آنها را شکست و کامشان را تلخ کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل حضور آگاهانه مردم در پای صندوق‌های رأی را یک قدرت بازدارندگی بی‌نظیر و نمودی از کارآمدی و پشتیبانی حقیقی ملت از نظام توصیف کرد و ادامه داد: انتخابات 24 خرداد دستاوردی عظیم برای این ملت در تثبیت امنیت، اقتدار و صلابت به همراه دارد.

کاملی‌فر ساختار انتخابات 24 خرداد را ساختاری بدون نقص توصیف کرد و یادآور شد: در این دوره از انتخابات شاهد نهادینه شدن یک رفتار انتخاباتی بی‌نظیر بودیم به طوری‌که همه رقبا در فردای انتخابات رفیق هم شده و سعی کردند احترام و ادب واقعی را نگه دارند که تبریک همه رقبا به پیروز انتخابات واقعاً قابل تحسین بود.

وی گفت: ‌در یک حادثه تلخ در سال 88 شاهد اعتراض و اردوکشی عده‌ای از رقبای انتخاباتی رئیس جمهور منتخب بودیم که در آن مقطع اگر همه به قانون تن می‌دادند و در برابر آن نقطه تسلیم را انتخاب می‌کردند بهترین دستاورد نصیب این ملت می‌شد.

کاملی‌فر در ادامه سخنان خود افزود: باید این موهبت الهی را قدر بدانیم که در این دوره از انتخابات هم نامزدها و هم طرفداران آنها به قانون تمکین کرده و در برابر برخی فضاسازی‌ها دچار خطا و انحراف نشدند.

انتهای پیام/62006/ط30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول