اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان:

انتخابات امسال برای جهانیان غیرمنتظره بود

جانشین فرماندهی سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان گفت: مردم با خلق حماسه سیاسی در انتخابات 24 خرداد، جهانیان به‌ویژه دشمنان نظام را غافلگیر کردند.

انتخابات امسال برای جهانیان غیرمنتظره بود

به گزارش خبرگزاری فارس از آغاجاری، مسعود معین‌پور در مراسم معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آغاجاری که در سالن اجتماعات آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار کرد: حدود 34 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد و حساس‌ترین دوران انقلاب سال 1360 بود که در آن حوادث متعددی روی داد که هر کدام می‌توانست حکومت و یا نظامی را ساقط کند.

وی افزود: دشمنان از یک طرف جنگ نابرابر را بر ما تحمیل کردند و از طرف دیگر حوادث تروریستی، عزل بنی‌صدر، رئیس جمهور وقت که مجلس رای به بی‌کفایتی سیاسی وی داد همه از جمله حوادث داخلی و خارجی به وقوع پیوسته آن زمان بر کشورمان بود.

جانشین فرماندهی سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان تصریح کرد: خوشبختانه تا به امروز همه این رویدادها و حوادث با درایت رهبران انقلاب کشورمان و حضور همیشگی مردم در صحنه ختم به خیر و پیروزی شده است.

وی با اشاره به امر انتخابات عنوان کرد: امسال نیز با حضور حماسی در انتخابات، دشمنان نظام جمهوری اسلامی مایوس‌تر و پایه‌های نظام جمهوری اسلامی محکم‌تر شد.

معین‌پور بیان کرد: مردم با خلق حماسه سیاسی در انتخابات 24 خردادماه امسال و با حرکت غیرمنتظره خود، همه جهانیان به‌ویژه دشمنان نظام را غافلگیر کردند.

*ارتقا حوزه ناحیه مقاومت بسیج به سپاه/ انتصاب «عبدالله خیران‌پور» 

وی در پایان عنوان کرد: بسیج متعلق به مردم و مسئولان است و هر دوی این قشر باید کمک و همت کنند تا جایگاه بسیج در سطح شهرستان آغاجاری ارتقا یابد.

جانشین فرماندهی سپاه حضرت ولی عصر(عج) استان خوزستان در پایان این مراسم ضمن اعلام ارتقا حوزه ناحیه مقاومت بسیج کربلا شهرستان آغاجاری به ناحیه مقاومت سپاه، «عبدالله خیران‌پور» را به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان آغاجاری معرفی کرد.

انتهای پیام/ 72001/ق20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول