اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس:

انتخابات ایران رسانه‎های ضدانقلاب را در خفقان کامل فرو برد

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس گفت: انتخابات ایران رسانه‎های ضدانقلاب را در خفقان کامل فرو برد.

انتخابات ایران رسانه‎های ضدانقلاب را در خفقان کامل فرو برد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام سیدعلی طاهری شامگاه دوشنبه در حاشیه جلسه با اصولگرایان شهرستان گرگان در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار داشت: انتخاباتی که پشت سر گذاشتیم دو انتخابات بزرگ ریاست‎جمهوری یازدهم و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا بود که در روز 24 خرداد یکی از عنایات خدا در این انتخابات آشکار شد.

وی تصریح کرد: در روزهای منتهی به انتخابات این نگرانی وجود داشت که با توجه به شرایط به وجود آمده در وضعیت اقتصاد و معیشت که از خارج بر کشور تحمیل می‎شد، مردم حضور کمرنگی در صحنه سیاسی داشته باشند، اما همانطور که راهپیمایی 22 بهمن سال گذشته نشان داد، حضور مردم برای دوستان و دشمنان نظام اسلامی حیرت‎برانگیز بود و این اتفاق بار دیگر در 24 خرداد امسال رقم خورد. 

مردم حساب مشکلات را از نظام جدا می‎دانند

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس نهم؛ حضور 73 درصدی مردم در انتخابات را نُرم فعالیت‎های مردمی دانست و ابراز داشت: دنیا نیز به این امر معتقد است که اگر بین 40 تا 60 درصد مردم پای صندوق‎های رأی حاضر شوند، به معنای حاکمیت دموکراسی در کشور است، بنابراین با شرایط ویژه کشور، جهان شاهد یک اتفاق بزرگ در انتخابات ایران بود.

طاهری با تأکید بر اینکه مردم حساب مشکلات را از نظام جدا می‌دانند، خاطرنشان کرد: مردم نظام را قبول دارند و هیچگاه مشکلات را به پای نظام نمی‎نویسند که این عنایت خدای متعال به نظام اسلامی است.

وی افزود: کسانی که منتظر بودند انتخابات کمرنگ برگزار شود، روز 24 خرداد برای آنها یک پیام مهم داشت که حتی تا سه روز رسانه‌های ضدانقلاب را در خفقان کامل فرو برد. 

روحانی با شعار اعتدال توانست رای مردم را به سمت خود جلب کند

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی در خصوص نتیجه انتخابات گفت: نظام اسلامی در حفظ حق مردم بسیار کوشا است؛ چیزی که از سال 1388 در بوق و کرنای استکبار وجود داشت تلاش آنها تبلیغ بر علیه نظام اسلامی بود که بگویند در انتخابات 88 در ایران تقلب شده است، اما این انتخابات به صورت عملی و آشکار تمامی حرف دشمنان را رد کرد.

طاهری ادامه داد: چطور می‎شود نظامی که از یک درصد آرای رئیس‎جمهور منتخب پاسداری می‌کند، بتواند 11 میلیون رأی را در سال 88 جابه‌جا کند، بنابراین کسانی که علیه انتخابات 88 تهمت زدند با برگزاری انتخابات 24 خرداد خلع سلاح شدند.

وی با بیان اینکه روحانی با شعار اعتدال توانست رأی مردم را به سمت خود جلب کند، یادآور شد: شعار ایشان برای مردم جذاب بود، اما ما نقد کوچکی به این شعار داریم ایشان می‎گویند «بنده اصولگرای افراطی را قبول ندارم»، ما می‎گوییم اصلاً اصولگرای افراطی نداریم، اصولگرایی که افراطی شد دیگر اصولگرا نیست.

مسئله انتخابات چیزی نبود که گلستان بتواند در آن موثر باشد

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه اعتدال شعار اسلام است، ابراز داشت: مسلمان واقعی کسی است که معتدل باشد؛ اگر کسی ادعا کند اصولگرای حزب‌اللهی دو آتشه و افراطی است، این فرد اصلاً اصولگرا نیست.

طاهری مناظره سوم قبل از برگزاری انتخابات 24 خرداد را در پیروزی روحانی مهم خواند و گفت: دعواهایی که بین نامزدهای اصولگرا رخ داد، همچنین عدم پایبندی به ائتلاف سه‎گانه در این راستا موثر بود، چراکه آقایان قول دادند اگر به ائتلاف پایبند نباشند در دین ما شک کنید.

وی با بیان اینکه مسئله انتخابات چیزی نبود که گلستان بتواند در آن مؤثر باشد، متذکر شد: برخی می‎گفتند که چرا جریان اصولگرایی در استان در انتخابات ریاست جمهوری سعی نکرد این تکثر را کم کند، ما نمی‎توانستیم کاری کنیم، چراکه جریان کشوری بود. 

اقدام حداد عادل برای حفظ وحدت جریان اصولگرایی یک کار انقلابی بود

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جمعی از فعالان اصولگرای استان نامه‎ای خطاب به نامزدهای اصولگرا تنظیم کردند که اگر نامزدهای اصولگرا به انسجام لازم نرسند جریان اصولگرایی استان از هیچ جریان اصولگرایی در تهران حمایت نمی‎کند و خودش در این زمینه تصمیم‎گیر خواهد بود.

طاهری؛ اقدام حداد عادل را بعد از تأیید صلاحیت و انصراف ایشان در روزهای منتهی به انتخابات برای حفظ وحدت جریان اصولگرایی یک کار انقلابی دانست و گفت: اما برخی انصراف ندادند و توجیهات خاص خود را داشتند که این در نظر مردم بی‎اثر نبوده است، اما دلیل اصلی انتخاب مردم به روحانی، به خاطر عدم کارآمدی دولت در دو سال اخیر بوده است.

انتهای پیام/83001/ب40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول