اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز پژوهش‏های مجلس:

حضور مردم در انتخابات باعث مبهوت شدن دشمنان انقلاب شد

رئیس مرکز پژوهش‏های مجلس با بیان اینکه انتخابات 24 خرداد خوب برگزار شد و انتخاب مناسبی انجام گرفت، گفت: مردم ایران با حضور در انتخابات ضمن تحقق حماسه سیاسی، دشمنان را از خوابی که دیده بودند، بیدار و باعث مبهوت شدن آنان شدند.

حضور مردم در انتخابات باعث مبهوت شدن دشمنان انقلاب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، با حضور استاندار سمنان، نماینده شهرستان‏های شاهرود و میامی در مجلس، امام جمعه و فرماندار، مدیران استان و شهرستان و اعضای شورای اسلامی میامی، جلسه شورای اداری در محل فرمانداری میامی برگزار شد.

رئیس مرکز پژوهش‏های مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم شهرستان‏های شاهرود و میامی در این جلسه ضمن اشاره به خلق حماسه سیاسی افزود: مردم بزرگوار ایران اسلامی با حضور در انتخابات ضمن تحقق حماسه سیاسی، دشمنان را از خوابی که دیده بودند، بیدار کردند و باعث مبهوت شدن آنان شدند.

کاظم جلالی گفت: انتخابات خوب برگزار شد و انتخاب مناسبی انجام گرفت و امروز باید پس از تحقق حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی محقق شود.

رئیس مرکز پژوهش‏های مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: منطقه میامی نیازمند سرمایه‏گذاری است و در این راستا، باید گام‏های اساسی برداشته شود.

همچنین در این جلسه، امام جمعه میامی، فرماندار و تعدادی از اعضای شوراهای اسلامی مسائل و مشکلات مختلف میامی را بیان کردند.

در ادامه در محل فرمانداری میامی، جمعی از اقشار مختلف مردم در ملاقات عمومی با استاندار سمنان، مسائل و مشکلات خود با استاندار در میان گذاشتند و استاندار دستورات لازم را صادر کرد.

انتهای پیام/2249/ک/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول