اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زنجان:

حضور باشکوه مردم در انتخابات موجب رضایت مقام معظم رهبری شد

امام جمعه زنجان گفت: حضور باشکوه مردم در انتخابات موجب رضایت مقام معظم رهبری شد.

حضور باشکوه مردم در انتخابات موجب رضایت مقام معظم رهبری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زنجان اظهار کرد: پیروز اصلی انتخابات مردم بودند.

وی با بیان اینکه مردم با حضور باشکوه در انتخابات رهبر موجب رضایتمندی رهبر شدند، افزود: مشارکت باشکوه مردم در انتخابات نشان داد که مردم پایبند به نظام و ولایت فقیه هستند.

امام جمعه زنجان همچنین در ادامه با اشاره به مشارکت باشکوه مردم زنجان در انتخابات، اذعان داشت: مردم زنجان در زمینه حضور باشکوه در انتخابات رتبه چهارم را در کشور به دست آوردند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه حضور باشکوه مردم در انتخابات موجب خنثی شدن فتنه‌های دشمن شد، اضافه کرد: با برگزاری انتخابات باشکوه دشمنان متوجه شدند که تحریم‌ها تأثیری در حضور مردم در عرصه‌های مختلف نظام و انقلاب ندارد.

خاتمی با بیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات نشان‌دهنده اعتماد و علاقه آنها به نظام است، تصریح کرد: دشمنان از ماه‌های پیش در تلاش برای کمرنگ جلوه دادن حضور مردم در انتخابات بودند، اما خوشبختانه موفق به این کار نشدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شعار تعیین شده برای سال‎جاری ابراز داشت: شعار سال در سایه عدالت با تلاش همه اقشار جامعه ممکن می‌شود.

امام جمعه زنجان همچنین به رفع مشکل بیکاری نیز تأکید کرد و اذعان داشت: اغلب بیکاران جامعه جوانان دارای مدارج علمی بالا هستند.

وی تصریح کرد: اشتغالزایی برای جوانان باید در حد و شأن آنها انجام شده و از افزایش بیکاری در جامعه جلوگیری شود.

خاتمی همچنین به روز قلم اشاره کرد و متذکر شد: قلم در دین اسلام جایگاه والایی داشته و یکی از ابرازهای مهم برای رسیدن به قدرت سیاسی و معنوی است.

انتهای پیام/73005/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول