اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره‌کل اطلاعات خراسان شمالی:

حماسه مردم در انتخابات با لبیک به فرامین رهبری تحقق یافت

معاون اداره‌کل اطلاعات استان خراسان شمالی گفت: حماسه سیاسی مردم در انتخابات با لبیک به فرامین رهبری تحقق یافت.

حماسه مردم در انتخابات با لبیک به فرامین رهبری تحقق یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، رضازاده امروز در نشست تجلیل از مسئولان و عوامل کمیته‌های ستاد انتخابات خراسان شمالی اظهار کرد: تهدیدات خارجی هم در حوزه نرم و هم در حوزه سخت به طور جدی در این عرصه وجود داشت و در دو حوزه نیز دشمنان ورود کرده بودند.

وی افزود: در حوزه نرم شاهد این بودیم که رسانه‌های بیگانه برای تحریم و کمرنگ جلوه دادن در عرصه انتخابات بسیار تلاش کرده و این عرصه برای آنان بسیار مهم بود.

این مسئول تصریح کرد: از سویی با مسائل انتخابات 88 مواجه شدیم؛ به گونه‌ای که دشمنان تلاش داشتند آن را دستاویز قرار داده و از عظمت خلق حماسه مردم در 24 خرداد بکاهند.

وی با تأکید بر اینکه نباید عنایت خداوند را نسبت به این انتخابات نادیده گرفت، گفت: منویات رهبر انقلاب اسلامی و روشنگری‌ها در این عرصه نیز بسیار ارزشمند و قابل درک است.

معاون اداره‌کل اطلاعات خراسان شمالی با بیان اینکه مردم هم با الگوپذیری از منویات رهبری در این عرصه ورود کرده و رسالت خود را به خوبی ایفا کردند، اذعان داشت: این مهم باعث شد تا انتخاباتی سالم و پرشور رقم بخورد و برگی زرین بر افتخارات نظام اسلامی افزوده شود.

وی، تعامل عوامل اجرایی، نظارتی و بازرسی در برگزاری انتخابات پرشور را هم برشمرد و ابراز داشت: تمامی حوزه‌های امنیتی، سیاسی و اجرایی انتخابات هم در این عرصه همراهی خوبی داشتند.

این مسئول در اداره‌کل اطلاعات خراسان شمالی تصریح کرد: ارتباط مؤثری هم با حوزه‌های نظارتی و اجرایی انتخابات داشتیم که سرجمع آن برگزاری انتخاباتی پرشور بود.

وی از همراهی تمامی دست‌اندرکاران امر برگزاری انتخابات یازدهم ریاست جمهوری و چهارم شوراهای اسلامی شهر و روستا قدردانی کرد.

استاندار خراسان شمالی نیز در این نشست اظهار کرد: ما چون در مرکز نعمت الهی هستیم و نعمت‌های زیادی که خداوند طی این 35 سال نصیب ما کرده، این‌ها طبیعی به نظر می‌رسد.

محمود احمدی‌بیغش گفت: هم مشارکت بالای مردم در انتخابات بالا بود و هم انتخابات سالم و پرشوری را رقم زدیم که این افتخارات مایه عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی در دنیا شد.

به گفته وی، در هیچ یک از کشورهای دنیا سابقه نداشته که انتخاباتی به این شکل پرشور و سالم رقم بخورد.

احمدی‌بیغش با بیان اینکه مردم با حضور در این عرصه، وفاداری خود را به این نظام نشان دادند، متذکر شد: منویات مقام معظم رهبری و غیرت مردم دست به دست هم داد تا انتخابات بزرگی رقم بخورد.

وی، مشارکت 73 درصدی مردم در انتخابات را در اوج سلامت، امنیت با وجود مشکلات اقتصادی و بداخلاقی‌های داخلی و دشمنان خارجی را برشمرد و گفت: مردم با حضور در انتخابات به نظام اسلامی و رهبری رأی دادند و کسی حق ندارد این مشارکت را به نفع خود مصادره کند.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه مردم پیمانشان با شهدا بوده و با منتخبان ریاست جمهوری نیست، افزود: خوشبختانه در خراسان شمالی هم مردم مشارکت 85 درصدی در انتخابات داشتند که باعث افتخار مردم ولایتمدار استان است.

وی همچنین مشارکت 95 درصدی مردم شهرستان گرمه در انتخابات 24 خرداد را برشمرد و گفت: این حضور حاکی از بصیرت بالای مردم این خطه از استان در انتخابات بود.

به گزارش فارس، در این نشست همچنین رئیس هیئت نظارت بر انتخابات، رئیس بازرسی، فرماندار بجنورد، فرماندار گرمه با ارائه گزارشی از حضور حماسی مردم در انتخابات تقدیر کردند.

در این آیین با اهدای لوح تقدیر و هدایایی به نمایندگی از رئیس ستاد انتخابات، از رئیس هیئت نظارت بر انتخابات، فرمانداران و مسئولان کمیته‌های ستاد انتخابات خراسان شمالی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/63002/ذ40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول