اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بشرویه:

حضور مردم در انتخابات شکست سهمگینی را در اردوگاه استکباری رقم زد

امام جمعه بشرویه حضور مردم در انتخابات را شکست سهمگینی در اردوگاه استکباری دشمن دانست.

حضور مردم در انتخابات شکست سهمگینی را در اردوگاه استکباری رقم زد

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، حجت‌الاسلام محمد شمس‌الدین ظهر امروز در خطبه‌های سیاسی - عبادی نماز جمعه شهرستان بشرویه با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: ماه رمضان بهترین ماه‌ها و ماه ضیافت الهی است که رحمت و مغفرت خداوند شامل حال بندگان می‌شود.

وی ادامه داد: بهترین شب‌ها، روزها و بهترین ساعات در ماه رمضان است و بندگان در این ماه به مهمانی خدا دعوت شده و نفس‌های انسان ذکر و یاد خدا و عبادت محسوب می‌شود و دعاهای انسان مورد‌ اجابت خداوند قرار می‌گیرد.

امام جمعه بشرویه با اشاره به روز قلم و اهمیت جایگاه آن گفت: اولین کتابی که خداوند به آخرین پیامبر نازل کرد به قلم حضرت حق بود از این رو قلمی که مردم را به وحدت و باورهای دینی دعوت کند با ارزش است و قلمی که در مسیر تفرقه و جدایی مردم به کار گرفته شود، مورد بازخواست قرار می‌گیرد.

شمس‌الدین افزود: به فرمایش مقام معظم رهبری امروز دشمنان چشم طمع به منابع انسانی و سرمایه‌های عظیم کشور دوخته‌اند و می‌دانند که اگر این سرمایه‌های انسانی از بین روند و وحدت جامعه بر هم ریخته شود، مردم تحت تسلط دشمن قرار می‌گیرند.

وی خاطر نشان کرد: بنابراین اهل قلم به ویژه نویسندگان، مطبوعات و رسانه‌ها باید در ارتباط با نوشتن مطالبی که سبب تشویش اذهان عمومی یا ضربه به وحدت جامعه شود، مراقب باشند و بدانند که مسئولیت سنگینی را بر عهده دارند و ممکن است درج یک مطلب زمینه‌ساز ایجاد فتنه در جامعه شود.

امام جمعه بشرویه با بیان اینکه برنامه‌ها و تبلیغات منفی دشمن در انتخابات با حضور پرشور مردم شکست سهمگینی را در اردوگاه استکباری رقم زد، گفت: این پیروزی و حرکت جهادگونه سبب یأس دشمنان و امیدواری دوستداران انقلاب شد.

این مسئول به دیدار مسئولان عالی‌رتبه قوه قضاییه با مقام معظم رهبری اشاره کرد و بیان داشت: معظم‌له عنوان کردند که مردم با حضور خود ثابت کردند که به جمهوری اسلامی اعتماد کامل دارند و به گفته رسانه‌های غربی، مردم ایران قابل پیش‌بینی نیستند.

وی افزود: آرامش و ثبات در انتخابات، قانون‌پذیری و اخلاق نامزدها پیروزی بزرگ نظام بود چرا که رقبای انتخاباتی بعد از اعلام نتایج انتخابات به جای موضع‌گیری به رئیس جمهور منتخب تبریک گفتند.

امام جمعه بشرویه عنوان کرد: اینک نباید خدمات و نقاط مثبت دولت نهم و دهم را نادیده گرفت و اهتمام دولت در بحث مسکن مهر، امور زیربنایی و توجه به اقشار محروم و کم درآمد از خدمات ارزنده دولت فعلی است.

شمس‌الدین متذکر شد: در این شرایط باید همه اقشار جامعه به رئیس جمهور منتخب کمک کنند و با حفظ وحدت و توجه به شاخصه‌های اقتصاد مقاومتی و جهاد اقتصادی برای عبور از این جنگ اقتصادی بکوشند و در حد توان کشور را به خودکفایی برسانند.

انتهای پیام/69006/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول