اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شورای اداری شهرستان بویراحمد مطرح شد

قدردانی از همکاری دستگاه‌های اجرایی در برگزاری انتخابات 24 خرداد

در شورای اداری شهرستان بویراحمد از همکاری دستگاه‌های اجرایی در برگزاری انتخابات 24 خرداد قدردانی شد.

قدردانی از همکاری دستگاه‌های اجرایی در برگزاری انتخابات 24 خرداد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ظهر امروز جلسه شورای اداری شهرستان بویراحمد به ریاست محمد الفونه فرماندار این شهرستان و با حضور کلیه مدیران دستگاه‌های اجرایی و نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

فرماندار بویراحمد ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ماه رمضان فرصتی است تا نفس خود را تزکیه کنیم و شرایط جدیدی برای هر شخص فراهم شود از این رو امیدواریم بتوانیم در این ماه پر خیر برکت نهایت استفاده را از ماه مهمانی خدا داشته باشیم.

الفونه همکاری دستگاه‌های اجرایی در برگزاری انتخابات را مهم و مناسب ارزیابی کرد و گفت: حضور فعال، همه‌جانبه و پشتیبانی‌های دستگاه‌ها و نهادها در سطح شهرستان بویراحمد باعث خلق حماسه سیاسی مدنظر مقام معظم رهبری شد. 

مسئول ارشد اجرایی در بویراحمد تصریح کرد: برخی از ادارات و نهادها خاص از جمله مدیران آموزش و پرورش به دلیل شرایط و ویژگی‌های خاص همکاری رضایت‌بخشی در اجرای انتخابات 24 خرداد داشتند.

وی، نقش و حضور نیروی‌های نظامی و انتظامی در برقراری امنیت انتخابات را مهم و بی‌بدیل خواند و گفت: دستگاه‌های نظامی و انتظامی در برقراری امنیت، قبل از انتخابات، حین انتخابات و بعد از آن در جهت برقراری امنیت در سطح شهرستان شاهد حضور فعال و چشم‌گیر این قشر بودیم.

فرماندار بویراحمد در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از شهرداری یاسوج در اجرای برگزاری انتخابات پرشور سال جاری اذعان کرد: شهرداری یاسوج در ایام تبلیغات شوراهای شهر و روستا، خبرگان رهبری و ریاست جمهوری همکاری خوب و مضاعفی در برگزاری انتخابات داشتند.

الفونه در بخشی دیگر از سخنان خود به تغییر ساعت کاری ادارات اشاره کرد و گفت: با توجه به این‌که ساعات کاری در ادارات استان تغییر کرده و با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان امکان تغییر دیگر نیز وجود دارد مدیران باید بر اساس وقت اعلام شده به اداره خود وارد شوند.

این مسئول خاطرنشان کرد: ادارات و نهادها باید در ماه مبارک رمضان به امور معنوی توجه داشته باشند و فریضه الهی نماز جماعت را اجرا کنند و در صورتی که امام جماعت نداشته باشند در اولین فرصت پیگیری لازم صورت گیرد تا در این ماه پر خیر و برکت از فریضه‌های معنی آن نیز بهره‌مند شوند.

فرماندار بویراحمد اذعان کرد: حضور مدیران دستگاه‌ها در جلسات ضروری بوده از این رو برخی مدیران در جلسات حضور ندارند و جانشین یا نماینده‌ای به جلسه می‌فرستند که هیچ اطلاعی از موضوع و محتوای جلسه نداشته که چنین امری باعث بروز برخی مشکلات می‌‌شود.

مسئول ارشد اجرایی در بویراحمد تاکید کرد: حضور مدیران و مسئولان دستگاه‌ها در جلسات الزامی بوده و تنها در برخی جلسات که مدیر دستگاهی ماموریتی داشته باشد حضور معاون یا نماینده اشکالی ندارد.

انتهای پیام/82011/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول