اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زنجان:

بازاریان انصاف را در ماه رمضان رعایت کنند

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: ضروری است در ماه رمضان بازاریان انصاف را رعایت کنند.

بازاریان انصاف را در ماه رمضان رعایت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: نقش بازار و اصناف در دوران انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه با توجه به قرار گرفتن در ماه مبارک رمضان از اصناف انتظار می‌رود رعایت انصاف را داشته باشند، افزود: ماه رمضان ماه رحمت خداوند متعال است و باید همه سطوح جامعه از آن بهره ببرند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان با ابراز نارضایتی از برخی اصناف، تصریح کرد: برخی از کسبه‌ها فعالیت برخی دیگر را نیز تحت‌‌الشعاع قرار داده‌اند.

وی افزود: انتظار می‌رود رعایت انصاف از سوی بازاریان و اصناف دیده شود.

*اخذ مالیات از مردم موجب شکوفایی اقتصادی می‌شود

آیت‌الله خاتمی با اشاره به هفته مالیات خاطرنشان کرد: اخذ مالیات از مردم موجب شکوفایی اقتصادی می‌شود.

وی با بیان اینکه وابستگی کشور به نفت موجب افزایش فشارهای استکبار به نظام اسلامی می‌شود، افزود: اگر به تولیدات ملی تکیه کرده و از وابستگی به نفت کاسته شود، اقتصاد از رونق دو چندانی برخوردار می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اقدامات دولت در زمینه مالیات یادآور شد: در چند سال اخیر اقدامات مطلوبی از سوی دولت در این زمینه انجام شده است.

وی با اشاره به سالروز پذیرش قطعنامه 598 شورای امنیت افزود: رزمندگان اسلام با قدرت ایمان خود در طول هشت سال دوران دفاع مقدس دشمن متجاوز را به سزای اعمال خود رساندند.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه ملت ایران هشت سال در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار در طول دوران دفاع مقدس ایستاد، افزود: پیروزی در جنگ حق ملت ایران بود.

وی با اشاره به 23 تیر سالروز گشایش نخستین مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: نقش رهبری در نظام اسلامی بی‌بدیل است.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان 23 تیر را یکی از روزهای حساس و نقطه عطف نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: مدیریت قاطع، بی‌بدیل و بی‌نظیر مقام معظم رهبری در این روز توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری سکاندار نظام اسلامی است، افزود: نقش بی‌بدیل رهبری در طول نظام اسلامی همواره تاثیرگذار بوده است.

*کودتای نوژه با لطف خدا خنثی شد

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه کودتای نوژه از دیگر توطئه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: این کودتا با لطف خداوند متعال خنثی شد.

وی با اشاره به روز عفاف و حجاب تصریح کرد: عفاف و حجاب در جامعه از اهمیت ویژه‌ای برخودار است.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه عفاف فقط مخصوص بانوان نیست، یادآور شد: باید همه افراد جامعه نسبت به رعایت عفاف و حجاب دقت کنند.

وی دست استعمار را در قضیه عفاف و حجاب جدی دانست و گفت: باید به ترویج این مقوله پرداخت.

انتهای پیام/73003/ر40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول