اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری اصفهان خبر داد

اجرای طرح ضیافت در بازارهای اصفهان

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری اصفهان گفت: در طول ماه مبارک رمضان طرح ضیافت در بازارهای روز کوثر برگزار می‌شود.

اجرای طرح ضیافت در بازارهای اصفهان

سیدرضا حکیم فعال امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در طرح ضیافت محصولات با تخفیف ویژه در بازارهای شهرداری اصفهان ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: برای رفاه حال بیشتر شهروندان در ماه مبارک رمضان در 9 بازار روز کالاهای عمومی با تخفیفات ویژه 15 تا 30 درصدی علاوه بر تخفیف‌های جاری ارائه می‌شود.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری اصفهان اضافه کرد: تمامی مایحتاج شهروندان از میوه و سبزیجات تا کالاهای اساسی در بازارهای روز کوثر عرضه می‌شود.

وی افزود: اقلام مصرفی شهروندان با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب در بازارهای روز ارائه می‌شود.

حکیم فعال، در مورد قیمت مرغ و گوشت تصریح کرد: قیمت گوشت با 20 هزار تومان تفاوت قیمت در بازارهای روز کوثر به فروش می‌رسد.

وی اضافه کرد: مرغ منجمد نیز با قیمت 4 هزار و 800 تومان و مرغ گرم در هر کیلو 300 تومان ارزان‌تر عرضه می‌شود.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری اصفهان تاکید کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته با سازمان صنعت، معدن و تجارت در زمینه اجرای طرح تنظیم بازار در ایام مختلف سال و در بازه‌های زمانی خاص که تقاضای کالایی با عرضه آن تطبیق ندارد دولت توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت اقدام به عرضه کالای مورد نظر با قیمت مصوب دولتی می‌کند لذا این سازمان برای دسترسی آسان شهروندان در بازارهای روز کوثر شهرداری اقدام به عرضه این نوع کالاها خواهد کرد.

انتهای پیام/63021/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول