اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بازارچه‌های مرزی سیستان و بلوچستان خبر داد

آمادگی بازارچه‌های مرزی گمشاد، ریمدان و میرجاوه برای صادرات سوخت

مدیرکل بازارچه‌های مرزی سیستان و بلوچستان از آمادگی بازارچه‌های مرزی گمشاد، ریمدان و میرجاوه برای صادرات سوخت خبر داد.

آمادگی بازارچه‌های مرزی گمشاد، ریمدان و میرجاوه برای صادرات سوخت

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، ابراهیم افرازه سه‌شنبه شب در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز سیستان و بلوچستان اظهار داشت: فروش سوخت به مرزنشینان بازارچه مرزی میلک هیرمند و بازارچه مرزی کوهک سراوان طی ماه‌های اخیر آغاز شده است.

وی افزود: در سایر بازارچه‌های مرزی نیز آمادگی کامل برای اجرای این طرح وجود دارد به گونه‌ای که هم اکنون در بازارچه مرزی گمشاد مخزن 65 هزار لیتری، در ریمدان 60 هزار لیتری وجود دارد که برای صادرات سوخت آماده و مهیا هستند.

مدیرکل بازارچه‌های مرزی سیستان و بلوچستان با اشاره به تامین امکانات و زیرساخت‌های لازم در بازارچه‌های مرزی استان گفت: با توجه به اعتبار و توان این اداره‌کل برای رفع نواقص و کاستی‌ها در بازارچه‌ها تلاش می‌کنیم.

دبیر کمیسیون قاچاق کالا و ارز سیستان و بلوچستان نیز در ادامه ابراز داشت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز تنها با همکاری و همراهی همه مسئولان به ویژه مرزبانی و انتظامی تحقق می‌یابد.

غلامرضا شهرکی افزود: صادرات سوخت از تاریخ‌های 28 و 29 اردیبهشت ماه امسال به صورت پایلوت در بازارچه مرزی میلک هیرمند و کوهک سراوان آغاز شده است.

وی عنوان کرد: در مدت فوق 2 میلیون و 828 هزار لیتر توسط منطقه نفتی زاهدان به مباشرانی که از فرماندار هیرمند معرفی شده‌اند تحویل داده شده است.

دبیر کمیسیون قاچاق کالا و ارز سیستان و بلوچستان ادامه داد: از این رقم 2 میلیون و 697 هزار و 215 لیتر توسط مباشران صادرات انجام شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: سود حاصل از این میزان صادرات در میلک، 11 میلیارد و 938 میلیون و287 هزار و 100 ریال بوده است.

شهرکی متذکر شد: در بازارچه مرزی کوهک سراوان نیز کل سوختی که از شرکت نفت زاهدان دریافت شده یک میلیون و 189 هزار لیتر بوده که بیش از یک میلیون و 181 هزار لیتر صادرات و از این میزان 5 میلیارد و 364 میلیون و 982 هزار و 900 ریال سود به دست آمده است.

سلطانعلی دهمرده فرماندار شهرستان هیرمند در ادامه از رئیس کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان خواست؛ صادرات سوخت توسط مرزنشینان از میان بازارچه‌های مرزی گلشا، گمشاد و میلک، هر کدام که سود بیشتری حاصل می‌شود، صورت گیرد.

انتهای پیام/75004/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول