اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ویژه ماه مبارک رمضان

نمایشگاه ضیافت در اصفهان برگزار می‌شود /10 تا 15 درصد زیر قیمت بازار

سرپرست معاونت بازرگانی داخلی سازمان صنعت معدن و تجارت استان اصفهان گفت: نمایشگاه ضیافت امسال در 12 بازار روز و نمایشگاه بین‌المللی در اصفهان برگزار می‌شود.

نمایشگاه ضیافت در اصفهان برگزار می‌شود /10 تا 15 درصد زیر قیمت بازار

ابراهیم جلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به برگزاری نمایشگاه ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان اظهار کرد: این نمایشگاه در آستانه ماه مبارک رمضان به منظور عرضه کالاهای اساسی و مصرفی مورد نیاز مردم با قیمت مصوب و دارای تخفیف نسبت به بازار، به مدت پنج روز برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: در سال‌های گذشته نمایشگاه ضیافت تنها در یک نقطه برگزار می‌شد، اما امسال با همکاری شهرداری این نمایشگاه در 12 بازار روز و نمایشگاه بین‌المللی پل شهرستان برگزار می‌شود.

سرپرست معاونت بازرگانی داخلی اصفهان عمده کالاهای عرضه شده در نمایشگاه ضیافت را شامل گوشت قرمز گرم و منجمد، گوشت مرغ، شکر، برنج و حبوبات دانست و بیان کرد: این کالاها با 10 تا 15 درصد تخفیف به مردم عرضه می‌شود.

وی میزان ذخیره سازی و عرضه کالا‌های سبد خانوار به بازار را مطلوب دانست و تصریح کرد: در حدود یک‌هزار و 500 تن حبوبات، 5 هزار تن برنج از نوع هندی، تایلندی و آرژانتینی،مرغ به میزان 2هزار تن و گوشت به نسبت تقاضای بازار کشتار و در نمایشگاه‌های ضیافت عرضه می‌شود.

جلیلی در واکنش به افزایش تقاضا برای شکر در ماه رمضان تاکید کرد: میزان عرضه شکر در بازار و اتحادیه‌ها کافی است و قنادان دلیلی برای گران فروشی ندارند.

وی در ادامه داد:روغن در سبد کالای خانوار قرار ندارد، اما درصدد رایزنی با مسئولان برای عرضه آن در نمایشگاه ضیافت هستیم.

این مقام مسئول در مورد سبد کالای کارمندان دولت اظهار کرد: امسال سبد کالای کارمندان شامل مرغ، شکر، برنج هندی و روغن می‌باشد.

انتهای پیام/63015/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول