اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگاور:

نمایشگاه ضیافت بازار کنگاور را به تعادل می‌رساند

فرماندار کنگاور گفت: نمایشگاه ضیافت، بازار شهرستان کنگاور را در ماه مبارک رمضان به تعادل در عرضه و تقاضا خواهد رساند.

نمایشگاه ضیافت بازار کنگاور را به تعادل می‌رساند

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگاور، حشمت‌الله عزیزی صبح امروز در جلسه تنظیم بازار شهرستان کنگاور اظهار داشت: نمایشگاه ضیافت از شانزدهم تیر ماه سال‌جاری در میدان آزادی شهرستان کنگاور دایر شده است.

به گفته عزیزی، در این نمایشگاه کالاهای اساسی و پرمصرف در ماه مبارک رمضان با قیمت‌های مصوب در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

فرماندار کنگاور تاکید کرد: توزیع یک‌صد تن شکر، قریب به پنجاه تن برنج، روزانه دو تن مرغ منجمد و نیز پنج تن گوشت قرمز منجمد از جمله اقلام توزیع شده در این نمایشگاه است.

وی با اشاره به اینکه بسته به کشش بازار و تقاضای مردم، توزیع اقلام به‌صورت نامحدود ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: چند شرکت تولیدی دیگر اقلام پرمصرف همچون روغن نباتی جامد و مایع و نیز لبنیات را به‌صورت مستقیم و با قیمت مناسب در اختیار مردم قرار می‌دهند.

فرماندار کنگاور خاطر نشان کرد: اقلام خوراکی عرضه شده در این نمایشگاه مورد نظارت مداوم بازرسان بهداشتی قرار دارد.

عزیزی ادامه داد: در طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان، واحدهای صنفی شهرستان کنگاور به‌صورت ویژه مورد بازرسی بازرسان تعزیرات، اصناف و صنعت، معدن و تجارت قرار خواهند گرفت.

عزیزی با بیان اینکه طرح کنترل بازار ماه رمضان با اجرای طرح رحمت در دهه اول ماه رجب آغاز شد، گفت: در آن طرح با همکاری تعاونی‌های مصرف محلی و چندین فروشگاه بزرگ در نقاط مختلف شهر، کالاهای پرمصرف با قیمت‌های مصوب بین شهروندان توزیع شد.

انتهای پیام/2700/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول