اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گچساران:

بازارچه فصلی عرضه میوه و تره‌بار در گچساران راه‌اندازی می‌شود

فرماندار گچساران از راه‌اندازی بازارچه فصلی عرضه میوه و تره‌بار با نرخ 10 تا 20 درصد کمتر از قیمت بازار همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد.

بازارچه فصلی عرضه میوه و تره‌بار در گچساران راه‌اندازی می‌شود

محمد شفیعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: راه‌اندازی بازارچه‌های عرضه میوه و تره‌بار علاوه بر کاهش تردد شهروندان در مرکز شهر، تعدیل قیمت‌ میوه و تره‌بار را به همراه دارد.

وی با اشاره به برخی مشکلات اتحادیه میوه و تره‌بار و عرضه محصولات کشاورزی در میدان میوه و تره‌بار این شهرستان، بر حمایت هر چه بیشتر از محصولات کشاورزی گچساران تأکید کرد.

فرماندار گچساران با بیان اینکه اعضای اتحادیه میوه‌فروشان این شهرستان دارای برخی مشکلات صنفی بودند، یادآور شد: جلسات مؤثری در راستای برطرف کردن مشکلات این صنف برگزار شده است.

شفیعی ادامه داد: برپایی بازارچه‌های فصلی عرضه میوه و تره‌بار راهکاری مؤثر و مطلوب برای خرید عموم شهروندان از محصولات کشاورزی این شهرستان است.

وی افزود: این بازارچه به صورت فصلی و در سه الی چهار نقطه پرتردد و مناسب دوگنبدان راه‌اندازی می‌شود و اتحادیه میوه‌فروشان گچساران محصولات خود را 10 تا 20 درصد زیر قیمت بازار به عموم مردم عرضه می‌کنند.

شفیعی تصریح کرد: مجمع امور صنفی گچساران کار استیج‌بندی این بازارچه را به عهده گرفته است و با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان نخستین بازارچه فصلی به زودی راه‌اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه مجمع امور صنفی و اداره صنعت، معدن و تجارت با همکاری شهرداری و شبکه بهداشت و درمان گچساران نسبت به راه‌اندازی این بازارچه اقدام می‌کنند، خاطرنشان کرد: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت بر نحوه فعالیت این اتحادیه و عرضه محصولات میوه و تره‌بار در این بازارچه نظارت مستمر دارند.

فرماندار گچساران عرضه نان در واحدهای نانوایی را از دیگر موضوعات مورد بحث عنوان کرد و ادامه داد: براساس رایزنی‌های صورت گرفته مقرر شد تا نانوایی‌ها نسبت به عرضه نان در ساعاتی که پخت ندارند نیز اقدام کنند.

شفیعی یادآور شد: برخی از شهروندان و به ویژه کارکنان ادارات و نهادها پس از پایان وقت اداری نیاز به تهیه نان از نانوایی‌ها دارند که لازم است این امکان برای آنها فراهم شود.

انتهای پیام/82014/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول