اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ناظر گمرکات آذربایجان غربی خبر داد

کاهش صادرات از بازارچه ساری‌سو ماکو

ناظر گمرکات آذربایجان غربی گفت: سه ماه نخست سال‌جاری صادرات بازارچه ساری‌سو نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته کاهش یافت.

کاهش صادرات از بازارچه ساری‌سو ماکو

میرهاشم سیداحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به تجارت چمدانی پلدشت، اظهار داشت: در سه ماه نخست سال‌جاری، صادرات از طریق تجارت چمدانی پلدشت نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته از نظر وزن 260 درصد و از نظر ارزش دلاری 378 درصد افزایش یافت.

وی با اشاره به ارزش کالاهای صادراتی از طریق تجارت چمدانی در پلدشت، تصریح کرد: میانگین ارزش هر تن کالای صادراتی از این طریق در پلدشت در سه ماه نخست سال‌جاری، یک هزار و 194 دلار برآورد شده است.

سیداحمدی به صادرات بازارچه ساری‌سوی ماکو، اشاره کرد و گفت: صادرات این بازارچه در سه ماه نخست سال‌جاری 15 تن به ارزش 32 هزار و 538 دلار است.

ناظر گمرکات آذربایجان غربی به صادرات کالا از بازارچه ساری‌سو در سه ماه نخست سال گذشته، اشاره کرد و افزود: در این مدت 21 تن کالا به ارزش 63 هزار و 645 دلار از بازارچه ساری‌سو صادر شد.

وی از کاهش صادرات بازارچه ساری‌سو، خبر داد و گفت: در سه ماه نخست سال‌جاری میزان صادرات از این بازارچه نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته، از نظر وزن 29 درصد و از نظر ارزش دلاری 49 درصد کاهش یافت.

سیداحمدی اضافه کرد: میانگین ارزش هر تن کالای صادراتی از بازارچه ساری‌سو، در سه ماه نخست سال جاری 2 هزار و 169 دلار برآورد می‌شود.

انتهای پیام/61010/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول