اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در قزوین:

خیرین همت بیشتری در ساخت مسجد داشته باشند

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: خیرین مسجدساز باید همت بیشتری در ساخت مسجد داشته باشند.

خیرین همت بیشتری در ساخت مسجد داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله هادی باریک‌بین ظهر امروز در دیدار با قائم مقام رسیدگی به امور مساجد و جمعی از مسئولان استان در سالن اجتماعات شهید باریک‌بین با اشاره به نقش مسجد در تربیت نسل نوجوان و جوان اظهار داشت: مساجد در تربیت نسل نوجوان و جوان نقش مهمی ایفا می‌کنند و خیرین مسجدساز باید همت بیشتری در ساخت مسجد داشته باشند.

باریک‌بین افزود: نقش مسجد در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بسیار حائز اهمیت است و در روایات ائمه اطهار (ع) تأکید زیادی شده که هر کس برای ساخت مسجد گام بردارد، خدای تبارک و تعالی اجر فراوانی برای او در نظر می‌گیرد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: هر کس که به مسجد خدمت کند، اجر معنوی و ثواب زیادی از جانب خداوند دریافت می‌کند.

باریک‌بین تصریح کرد: وقتی کسی با وضو وارد مسجد می‌شود و در پیشگاه خداوند تبارک و تعالی قرار می‌گیرد تمام تمرکز، فکر و روح خود را باید به ذات اقدس الهی معطوف کند.

وی از ائمه جماعات استان خواست نسل نوجوان و جوان را در مساجد با احکام و قرآن بیش از پیش آشنا کنند.

امام جمعه قزوین با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت: این ماه مبارک بهترین فرصت برای خودسازی و تعالی جامعه است.

باریک‌بین خاطرنشان کرد: ماه مبارک رمضان ماه بسیار ارزشمندی است و ویژگی‌های خاصی دارد و معنویت و اخلاق کریمه اسلامی به اوج خود می‌رسد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: در ماه رمضان بندگان خداوند وارد ضیافتی می‌شوند که در آن خداوند مهربان از آن‌ها پذیرایی می‌کند و بندگان نیز باید از گناه یکدیگر بگذرند.

حجت‌الاسلام موسی صفی‌خانی، قائم‌مقام رسیدگی به مساجد استان قزوین نیز با اشاره به ساخت و تکمیل مسجد برای اهالی شهرک مینودر بیان کرد: با حمایت دفتر امام جمعه قزوین و جمعی از خیران و اهالی این شهرک این مسجد در آستانه ماه مبارک رمضان افتتاح شد.

گفتنی است، این مسجد در زیربنای حدود دو هزار متر و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان در شهرک مینودر ساخته شده است.

انتهای پیام/77010/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول