اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی خبر داد

برگزاری تلاوت قرآن در 1200 مسجد آذربایجان غربی در ماه رمضان

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: امسال نیز مانند سال‌های گذشته مجالس باشکوه قرائت و تلاوت آیات قرآن کریم در حدود یک هزار و 200 مسجد استان در ماه نزول قرآن برگزار می‌شود.

برگزاری تلاوت قرآن در 1200 مسجد آذربایجان غربی در ماه رمضان

حجت‌الاسلام سیدمحمد فخری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، ضمن اشاره به برخی از برنامه‌های تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در ماه رمضان، اظهار داشت: برای اینکه برنامه‌های ماه جاری از کیفیت خوبی برخوردار شود، لازم است که همه دستگاه‌ها با یکدیگر همکاری کنند.

وی از اتمام غبارروبی مساجد استان، خبر داد و گفت: هم‌زمان با دهه آخر ماه شعبان، در مساجد استان، اجرای طرح غبارروبی و نظافت مساجد را آغاز کردیم، که این اقدامات در هفته جاری با شدت بیشتری پیگیری شد، و در همه مساجد استان این اقدامات رو به پایان است.

فخری از انجام مقدمات لازم برای اعزام مبلغ به مساجد سراسر استان در این ماه، خبر داد و افزود: از 25 شعبان اقدامات لازم برای اعزام مبلغ به نقاط مختلف شهری و روستایی استان پیگیری می‌شود، که این افراد با آغاز ماه رمضان فعالیت‌های تبلیغی خود را در مساجد آغاز می‌کنند.

وی به برگزاری محافل انس با قرآن در مساجد استان، اشاره کرد و گفت: امسال نیز مانند سال‌های گذشته مجالس باشکوه قرائت و تلاوت آیات قرآن کریم در حدود یک هزار و 200 مسجد استان در ماه نزول قرآن برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی از اجرای برنامه جمع‌خوانی قرآن کریم، با مشارکت پنج نهاد استانی در مصلی ارومیه، خبر داد و افزود: این برنامه با هماهنگی صدا و سیمای مرکز استان و با مساعدت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان اوقاف و امور خیریه، سازمان تبلیغات اسلامی و اداره ورزش و جوانان استان هم‌زمان با 17 ماه رمضان در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) ارومیه برگزار می‌شود.

فخری به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای برگزاری مراسم‌های معنوی در ایام مختلف این ماه اشاره کرد و گفت: با مشارکت مردم خداجوی استان در نظر داریم، برنامه‌های امسال را در شب‌های قدر، روز قدس و عید سعید فطر با شکوه بیشتری برگزار کنیم، تا زمینه برای بهره‌مندی بیشتر مردم از این برنامه‌ها و فضاهای معنوی فراهم شود.

انتهای پیام/61009/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول