اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور جمعی از مسئولان

کلنگ مسجد محمد رسول‌الله دانشگاه آزاد سقز به زمین زده شد

مسجد محمد رسول‌الله دانشگاه آزاد اسلامی سقز با حضور مسئولان این شهرستان در مساحت یک‌هزار و 717 مترمربع کلنگ‌زنی شد.

کلنگ مسجد محمد رسول‌الله دانشگاه آزاد سقز به زمین زده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان سقز صبح امروز در مراسم کلنگ‌زنی این پروژه اظهار کرد: این مسجد در زمین اهدایی یکی از خیرین شهرستان سقز بنام ایرج دهزنی به مساحت یک‌هزار و 717 متر مربع احداث می‌شود.

 

بابک پاساری اضافه کرد: مسجد محمد رسول‌الله دانشگاه آزاد اسلامی سقز علاوه بر شبستان خواهران و برادران دارای لابراتوار قرآنی، پایگاه فرهنگی خواهران و برادران، 3 کلاس آموزش قرآن کریم و معارف دینی است.

 

وی با اشاره به اینکه امکانات خوبی برای این مسجد تدارک دیده شده است، گفت: به منظور رفاه حال افراد معلول و کم‌توان جسمی برای مسجد آسانسور پیش‌بینی شده است.

 

پاساری با بیان اینکه احداث این مسجد صرفاً برای انجام فرایض دینی نیست، افزود: هدف ما از ساخت این پروژه برنامه‌های آموزش قرآن کریم، برگزاری محافل انس با قرآن و مسابقات قرآنی، برنامه‌های فرهنگی ویژه اعیاد، مناسبت‌ها و گرامیداشت ایام است.

 

وی همچنین آمادگی این دانشگاه را برای برگزاری هر گونه برنامه‌های فرهنگی و مذهبی برای عموم مردم شهرستان سقز پس از بهره‌برداری این مسجد اعلام کرد و گفت: موجب افتخار است که بانی کار خیر و میزبان عموم مردم به ویژه دانشجویان این شهرستان باشیم.

 

پاساری خاطرنشان کرد: دانشجویان قشری جوان، با انگیزه و تلاشگر هستند و هدف ما این است که در کنار یادگیری علم و دانش بتوانیم آنها را با تربیت و فرهنگ معارف دینی بیشتر آشنا کنیم.

 

گفتنی است؛ مراسم کلنگ‌زنی مسجد محمد رسول‌الله دانشگاه آزاد اسلامی سقز با حضور امام جمعه، نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی، روحانیون، فرماندهان نظامی و انتظامی، رؤسای ادارات و دانشگاه‌ها، خیرین و معتمدین، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد شهرستان سقز برگزار شد.

 

انتهای پیام/79010/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول