اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه ماه رمضان انجام شد

غباروبی و عطرافشانی 110 مسجد در تویسرکان

رئیس تبلیغات اسلامی تویسرکان گفت: 110 مسجد در سطح شهر و روستای تویسرکان در آستانه ماه مبارک رمضان با حضور فعال و پویایی مردم به ویژه جوانان غبارروبی و عطرافشانی شد.

غباروبی و عطرافشانی 110 مسجد در تویسرکان

حجت‌الاسلام علی کاروند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای پاکسازی روح و جسم انسان است، ابراز داشت: ماه رمضان زمانی ارزشمند برای حضوری فعال‌تر در سنگر مسجد است.

وی با تأکید بر اینکه انقلاب ما از مساجد ما شکل گرفت، اظهار داشت: مردان و زنان ما که هشت سال در برابر ابرقدرت‌های جهان ایستادگی مردانه داشتند، فرزندان مساجد بودند.

رئیس تبلیغات اسلامی تویسرکان با بیان اینکه در راستای مسجدی شدن نسل‌های انقلاب همه باید اهتمام ویژه داشت، تأکید کرد: نادیده گرفتن مسجد خسارتی جبران‌ناپذیر همانند گسترش ناهنجاری‌ها و نابسامانی‌ها در جامعه را به دنبال خواهد داشت.

وی در ادامه با اشاره به اینکه با همراهی و تعامل دستگاه‌های مرتبط مساجد آماده استقبال از ماه رمضان شده‌اند، افزود: 110 مسجد در سطح شهر و روستای تویسرکان در آستانه ماه مبارک رمضان با حضور فعال و پویایی مردم به ویژه جوانان غبارروبی و عطر افشانی شد.

کاروند از اجرای آموزش قرآن ویژه کودکان در خانه قرآن شهدای روستای اشترمل خبر داد و افزود: برنامه ضیافت نور در 40 مسجد روستاهای بخش مرکزی و قلقل‌رود به منظور انس مردم با قرآن برگزار خواهد شد.

وی ختم گروهی قرآن کریم در 100 جلسه و آموزش روخوانی ویژه کارکنان دولت را از دیگر برنامه‌های تبلیغات اسلامی در ماه رمضان اعلام کرد و گفت: طرح ملی حفظ قرآن کریم در این ماه در 20 خانه قرآن شهرستان اجرا می‌شود.

رئیس تبلیغات اسلامی تویسرکان آموزش جزء 30 قرآن به عشایر تویسرکان اشاره کرد و گفت: طرح قرآنی بینات در مؤسسه نورالحمکه با حضور اساتید مجرب برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در راستای استفاده بهینه از فرصت زمانی این ماه پربرکت مجمع هم‌افزایی فعالیت‌های قرآنی در جامعه القرآن تویسرکان برپا شده که زنان خانه‌دار تویسرکان در این ایام از آموزش، ترجمه و مفاهیم کلام نور برخوردار می‌شوند.

کاروند از اجرای طرح «30 شب، 30 مسجد» با همکاری کانون قرآن و عترت سرابی در ماه رمضان خبر داد و گفت: محفل نورانی طرح « 30 شب، 30 مسجد» با حضور مشتاقان در مساجد، هیئت‌های مذهبی، جلسات خانگی، مراکز قرآنی و خانه‌های نور شهرستان در پروسه زمانی ماه نور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/89010/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول