اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول فرهنگی تبلیغی میامی خبر داد

غبارروبی و عطرافشانی 37 مسجد شهرستان میامی

مسئول فرهنگی تبلیغی شهرستان میامی از غبارروبی و عطرافشانی 37 مسجد سطح این شهرستان در دهه بهداشت و نکوداشت مساجد خبر داد.

غبارروبی و عطرافشانی 37 مسجد شهرستان میامی

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل  تبلیغات اسلامی استان سمنان، حجت‏الاسلام مجید بخشی اظهار داشت: میزان اهمیت و قداست مساجد به خاطر منسوب بودن این مکان مقدس به پروردگار است.

وی اضافه کرد: هر کسی هر اندازه نسبت به خدای عالم با معرفت‌تر باشد، به این مکان‌ها عشق می‌ورزد و هر که بیشتر عشق بورزد، طبیعتا نسبت به امور مربوطه به آن اهتمام بیشتری خواهد داشت.

بخشی هدف از انتخاب این دهه را آماده‏سازی مساجد برای پذیرایی از مهمانان خداوند دانست و افزود: دست‏اندرکاران مسجد و خیرین با محوریت ائمه جماعات اقدام به رفع کمبودها و نواقص و نظافت و بهداشت مساجد می‌کنند تا خانه خدا برای پذیرش مهمانان پروردگار در ماه رمضان آماده شود.

مسئول فرهنگی تبلیغی شهرستان میامی اظهار داشت: پاکیزه بودن فضای مسجد و ایجاد فضایی دلنشین، رغبت نوجوانان و جوانان را به حضور معنوی در این مکان‌ها و مشارکت جدی در برنامه‌های آن افزایش می‌دهد.

وی همچنین از غبارروبی دو مسجد در شهر میامی و 35 مسجد در روستاها خبر داد و گفت: مراسم غبارروبی با حضور امام جمعه میامی، مسئولان و نمازگزاران در مساجد جامع و امام حسن‏مجتبی (ع) برگزار شد.

بخشی تصریح کرد: امسال در ماه مبارک رمضان، 12 نفر از روحانیان مستقر و ثابت که به وظیفه تبلیغی مشغول هستند کار خود را ادامه می‏دهند و تعداد 25 نفر از روحانیان و مبلغان دینی نیز از قم و مشهد به این شهرستان اعزام شده‏اند.

مسئول فرهنگی تبلیغی شهرستان میامی همچنین از حضور سه مبلغ و روحانی بومی در سطح شهرستان نیز خبر داد و گفت: این روحانیان در کلاس‏های اوقات فراغت ماه مبارک رمضان مشغول انجام فعالیت خواهند داد.

انتهای پیام/2249/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول