اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تبلیغات اسلامی ‌زرند عنوان کرد

فعالیت 270 مسجد در‌ زرند

مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان زرند گفت: 270 مسجد در شهرستان زرند فعالیت دارند.

فعالیت 270 مسجد در‌ زرند

‌به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، حجت‌الاسلام‌ مهدی حسنی‌ شامگاه سه‌شنبه در آیین پایان‌ غبارروبی و عطرافشانی مساجد در آستانه ماه مبارک رمضان ‌اظهار داشت: شهرستان زرند بیش از 270 مسجد دارد که در زمان حاضر بیش از 80 درصد آنها فعال است.

وی افزود: تمام مساجد در آستانه ماه مبارک رمضان به ‌منظور آمادگی لازم برای میزبانی ماه میهمانی خدا، غبار‌روبی و عطر‌افشانی شد.

حسنی با اشاره به اینکه مساجد خانه‌های خدا روی زمین هستند و بر حفظ کرامت و طهارت آنها تأکید شده است، عنوان کرد: غبار‌روبی مساجد بهانه‌ای برای استقبال از با‌ فضیلت‌‌ترین ماه خدا و فرصتی است که مؤمنان با طهارت قلب خود‌ به میهمانی خداوند در این ماه پر برکت می‌روند.

رضا کرمی فرماندار زرند در این مراسم با قدردانی از قشرهای مختلف مردم برای شرکت در این مراسم ‌ابراز داشت: پیامبر اعظم (ص) در این باره فرمودند، «هر کس جارویی به مسجدی بزند، ثواب آزاد کردن برده‌ای را نصیب خود کرده است». 

وی افزود: هر ساله و در آستانه ورود به ماه مبارک رمضان، همزمان با سراسر کشور مراسم غبار‌روبی مساجد شهرستان زرند با هدف پاکیزه کردن آنها برای حضور باشکوه و پرشور مردم در خانه خدا انجام می‌شود که ‌سال جاری نیز با حضور پرشور مردم به ویژه جوانان و نوجوانان‌ انجام شد.

انتهای پیام/80022/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول