اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی میاندوآب عنوان کرد

اعزام 150 مبلغ به مساجد و روستاهای میاندوآب در ماه رمضان

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی میاندوآب گفت: 150 مبلغ و روحانی در ماه مبارک رمضان در مساجد و روستاهای میاندوآب به تبلیغ و بیان احکام دینی خواهند پرداخت.

اعزام 150 مبلغ به مساجد و روستاهای میاندوآب در ماه رمضان

حجت‌الاسلام علی اعتمادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در میاندوآب اظهار داشت: شهرستان میاندوآب با دو شهر چهاربرج و باروق و روستاهای تابعه در ماه مبارک رمضان علاوه بر مبلغان و روحانیون مستقر در مساجد شهری و روستایی، پذیرای 150 نفر از مبلغان و روحانیون اعزامی از مراکز تبلیغی خواهد بود.

وی تصریح کرد: این مبلغان از مراکزی مانند دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم، معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه(طرح هجرت) و سازمان اوقاف و امور خیریه و حوزه‌های علمیه استان و خارج استان از طرف اداره تبلیغات اسلامی شهرستان به مساجد شهر و روستا اعزام می‌شوند.

اعتمادی افزود: از این تعداد مبلغ حدود 60 نفر از آنان به مساجد شهر و مابقی به مساجد روستایی اعزام می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان میاندوآب دارای ظرفیت مذهبی خوبی در جهت جذب ساماندهی و اعزام مبلغ دارد و امید می‌رود با توجه به گسترش حوزه‌های علمیه شهرستان اعم از خواهران و برادران و فارغ‌التحصیلی طلاب مشغول به تحصیل در این حوزه‌ها، آینده فرهنگ دینی شهرستان بیش از پیش رشد کرده و به سمت تعالی فرهنگی و مذهبی قدم‌های مثبتی برداشته شود.

انتهای پیام/61001/ح20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول