اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسدآباد خبر داد

اجرای برنامه‌های ویژه ماه رمضان در دانشگاه آزاد اسدآباد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسدآباد گفت: برگزاری کلاس‌های قرآن و احکام برای دانشجویان در ماه مبارک رمضان در دستور کار این دانشگاه است.

اجرای برنامه‌های ویژه ماه رمضان در دانشگاه آزاد اسدآباد

علیرضا پیرحیاتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسدآباد، ماه مبارک رمضان را فرصتی مناسب برای حرکت به سوی کمال و نزدیکی به معبود خواند و اظهار داشت: ایام ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی است تا انسان‌ها برای سعادت دنیا و آخرت خود تلاش کنند و با زدودن گناهان و آلودگی‌ها از تن و روح خود به پاکی و طهارت دست پیدا کنند.

وی تصریح کرد: ماه مبارک رمضان ماه ضیافت خداوند متعال است و هر کس بخواهد از این سفره‌ پر از نعمت الهی استفاده کند باید در راستای ایجاد پاکی و زیبایی در روح خود اقدام کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسدآباد با بیان اینکه ماه مبارک رمضان، دانشگاه تربیتی خداوند و اردوگاه آموزش‌های قرآنی است، خاطرنشان کرد: امسال یکی از اقدامات مهم دانشگاه آزاد اسلامی توجه به قرآن، ترویج احکام اسلامی و برگزاری کلاس‌های قرآن و احکام است.

وی با اشاره به صدور بخشنامه‌ای از سوی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص کاهش ساعات کاری و همچنین تعطیلی نیمه دوم ماه مبارک رمضان برای کارکنان دانشگاه، خاطرنشان کرد: تمهیدات مناسبی از سوی سازمان مرکزی برای رفاه دانشگاهیان صورت گرفته که این موضوع قابل تقدیر و تشکر است.

پیرحیاتی در ادامه با اشاره به برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی اسدآباد در ماه مبارک رمضان گفت: امسال در این ماه مبارک با تهیه بسته‌های آموزشی حاوی جزوات و لوح‌های فشرده مسائل شرعی ماه رمضان و در اختیار قرار دادن این بسته‌ها به اساتید، کارکنان و دانشجویان قصد داریم ماه پر فیض و پر برکت رمضان را گرامی بداریم.

وی در پایان برگزاری کلاس‌های احکام، جلسات قرائت قرآن کریم، برپایی کارگاه‌های آموزشی ویژه این ماه، برگزاری جشن ولادت امام حسن مجتبی (ع) و ضیافت افطاری با حضور خانواده‌های کارکنان و اساتید را از دیگر برنامه‌های در دست اجرای دانشگاه در ماه مبارک رمضان برشمرد.

انتهای پیام/89008/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول