اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل کمیته امداد خراسان جنوبی خبر داد

اجرای طرح تخصیص تسهیلات به خیران در ماه مبارک رمضان

مدیر‌کل کمیته امداد خراسان جنوبی از اجرای طرح تخصیص وام به خیران خبر داد و گفت: در این طرح جدید شرایطی برای خیرانی که بضاعت کمک ندارند، مهیا می‌شود تا از طریق دریافت وام به نیازمندان کمک کنند.

اجرای طرح تخصیص تسهیلات به خیران در ماه مبارک رمضان

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید جواد رضوی ظهر امروز در نشست خبری که در محل کمیته امداد خراسان جنوبی برگزار شد، اظهار داشت: در سال گذشته در طرح مفتاح‌الجنه با حضور 100 نفر از مسئولان از خانواده جامعه هدف بازدید صورت گرفته است و امسال هم این طرح ادامه دارد.

وی از برگزاری طرح تخصیص وام به خیران خبر داد و افزود: در این طرح جدید شرایطی برای خیرانی که بضاعت کمک ندارند، مهیا می‌شود تا از طریق دریافت وام به نیازمندان کمک کنند.

ایجاد غرفه کمیته امداد در نمایشگاه قرآن

مدیر‌کل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی ادامه داد: سرانه کمک خیران در این طرح 10 میلیون تومان پیش‌بینی شده است.

رضوی با بیان اینکه سال گذشته برای آزادسازی زندانیان 70 میلیون تومان توسط کمیته امداد امام خمینی تعهد شده بود، اضافه کرد: امسال نیز این نهاد با ستاد دیه آمادگی همکاری لازم را دارد.

این مسئول با اشاره به نمایشگاه قرآن در خراسان جنوبی، تصریح کرد: برای نخستین‌بار در راستای معرفی خدمات و جذب حامی در استان غرفه‌ای به همین منظور راه‌اندازی می‌شود.

بیش از 131 هزار نفر در خراسان جنوبی مشترک طرح‌های امداد هستند

مدیر‌کل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی یادآور شد: 131 هزار و 500 نفر در سطح استان مشترک طرح‌های مختلف این نهاد هستند و کمیته امداد را در کمک به محرومان یاری می‌کنند.

رضوی با بیان اینکه خیران می‌توانند از طریق 51 طرح در زمینه‌های متفاوت به مددجویان کمک کنند، گفت: ماهانه بیش از یک میلیارد ریال توسط مردم کمک جمع‌آوری می‌شود.

وی عنوان کرد: خراسان جنوبی در زمینه تحقق برنامه سال گذشته رتبه پنجم کشوری را کسب کرده است.

میانگین صدقه هر فرد در خراسان جنوبی 4 هزار تومان است

مدیر‌کل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی ادامه داد: این نهاد با 393 دستگاه اجرایی، مؤسسه‌های خیریه و مساجد تفاهم‌نامه‌ای به منظور بررسی بهتر مشکلات مددجویان و ارائه گزارش عملکرد امضا کرده است.

رضوی با بیان اینکه میانگین صدقات جمع‌آوری شده در کشور برای هر فرد 2 هزار و 200 تومان است، یادآور شد: اما این میانگین در خراسان جنوبی 4 هزار تومان است.

وی خاطر نشان کرد: کمیته امداد درصدد جذب مددجوی دائم نیست بلکه بیشتر خدمات این نهاد به مددجویان تک خدمتی و چند خدمتی است.

کمیته امداد خراسان جنوبی دستگاه برتر در بحث ازدواج آسان در کشور

مدیر‌کل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی گفت: کمیته امداد خراسان جنوبی دستگاه برتر استان در بحث ازدواج آسان در کشور شناخته شده است.

رضوی با بیان اینکه بیش از 73 هزار مددجو زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی هستند، افزود: این افراد از 18 درصد نسبت به سال گذشته به کمتر از 10 درصد رسیده‌اند.

این مسئول از وجود 2 هزار و 200 کانون فارغ‌التحصیلی خبر داد و اضافه کرد: 10 هزار دانش‌آموز و 2هزار دانشجو زیر پوشش کمیته امداد خراسان جنوبی هستند.

کمیته امداد خراسان جنوبی رتبه نخست در تامین خوابگاه دانش آموزان مددجو

مدیر‌کل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی متذکر شد: تعداد پنج خوابگاه به صورت شبانه‌روزی برای دانش‌آموزان مددجویان پیش‌بینی شده است.

وی در پایان اذعان داشت: کمیته امداد خراسان جنوبی از لحاظ تامین خوابگاه برای دانش‌آموزان مددجو رتبه برتر کشور شناخته شده است.

انتهای پیام/69013/ن40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول