اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کوهبنان خبر داد

اجرای برنامه‌های ویژه ماه رمضان در کوهبنان

امام جمعه کوهبنان گفت: برنامه‌های مذهبی و فرهنگی ویژه ماه رمضان در کوهبنان اجرا می‌شود.

اجرای برنامه‌های ویژه ماه رمضان در کوهبنان

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، حجت‌الاسلام عباس صالح‌نیا ظهر امروز در آیین معنوی غبارروبی مساجد با استناد به آیات و روایات به ارزش و اهمیت ماه مبارک رمضان در اسلام و ادیان دیگر اظهار داشت: خداوند تبارک و تعالی برای سعادت انسان برنامه‌های مدونی را پایه‌ریزی کرده که روزه ماه مبارک رمضان از جمله آنها است.

وی بیان داشت: ماه رمضان بهترین فرصت برای نزدیک شدن به خالق هستی، دوری از شیطان و نفس اماره و در حقیقت بهترین فرصت برای خودسازی و تهذیب نفس است که مسلمانان و روزه‌داران واقعی سعی می‌کنند تا با رعایت مسائل و نکات اخلاقی مربوط به این ایام در پایان ماه مبارک رمضان بتوانند، سعادت خود و رضایت خداوند بزرگ را جلب کنند.

امام جمعه کوهبنان افزود: غبارروبی مساجد تنها بهانه‌ای برای استقبال از ماه رمضان است تا بندگان خداجو و حقیقت‌طلب به خود آیند و با طهارت قلب خویش و دور ریختن رذایل اخلاقی و بدی‌ها به میهمانی خداوند عزوجل در ماه رمضان بروند.

صالح‌نیا بیان داشت: به همت فرمانداری، نمایندگی تبلیغات اسلامی و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهبنان سعی شده با برنامه‌ریزی‌های مداوم و هماهنگ در ایام ماه مبارک رمضان برنامه‌های متنوع فرهنگی، مذهبی و اخلاقی از جمله ختم قرآن کریم، تفسیر آیات کتاب آسمانی، پاسخ‌گویی به مسائل شرعی، شبهات و احکام و همچنین مراسم شب‌های احیا در تمام مساجد شهرستان برگزار شود.

به گزارش فارس در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و همزمان با آخرین روز از دهه تکریم مراسم غبارروبی مساجد جامع، حضرت امام خمینی (ره)، حضرت امام حسین (ع)، حضرت صاحب‌الزمان (عج)، حضرت امام صادق (ع) و فاطمیه شهر کوهبنان با حضور امام جمعه، فرماندار، اعضای شورای اداری و جمعی از بسیجیان و جوانان طرح صالحین انجام شد.

انتهای پیام/80012/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول