اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش شهرستان قائمشهر:

جام رمضان امسال را با کیفیت بالا برگزار می‌کنیم

رئیس اداره ورزش شهرستان قائمشهر گفت: جام رمضان امسال در قائمشهر را در رشته‌های مختلف باکیفیت بالا برگزار می‌کنیم.

جام رمضان امسال را با کیفیت بالا برگزار می‌کنیم

عادل عالیشان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قائمشهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در قائمشهر نسبت به تشریح وضعیت ورزشی این شهرستان پرداخت و گفت: این شهرستان با وجود قهرمانان زیاد در رشته‌های مختلف نشان داده که می‌تواند همچنان پایلوت ورزش این استان باشد.

وی در ادامه افزود: شما به هر رشته ورزشی که اشاره کنید می‌بینید که حداقل در آن رشته از شهرستان قائمشهر یک قهرمان وجود دارد.

عالیشان درباره قهرمانی نوجوانان وزنه‌برداری در قهرمانی کشور که در اراک برگزار شده بود، یادآور شد: تیم مازندران که در این دوره از مسابقات قهرمانی شرکت کرده بود از هشت نفر وزنه‌بردار، شش وزنه‌بردار از این شهرستان بوده و همچنین سرمربی این تیم هم به عهده آقای غزالیان از مربیان به نام و توانا این شهرستان و استان بوده که جدا جای تقدیر و تشکر باید از این خانواده ورزشی داشته باشیم.

وی ادامه داد: این تیم توانست در این رقابت‌ها به مقام قهرمانی دست یابد.

رئیس ورزش و جوانان قائمشهر درباره خانه وزنه‌برداری اذعان داشت: برای اینکه بتوانیم ظرفیت این رشته را در شهرستان بالا ببریم از تمامی ظرفیت شهرستان استفاده کردیم و یک خانه وزنه‌برداری را در حین احداث داریم که امیدواریم هرچه زودتر به بهره‌برداری برسد تا علاقه‌مندان به این رشته بتوانند با کیفیت بهتر به تمرینات بپردازند.

عالیشان کسب مقام جاسم دلاوری را در بازی‌های آسیایی تبریک گفت و بیان کرد: حق این دلاور مرد مازندرانی بوده که به این مقام نائل شود بنده این قهرمانی را به جامعه ورزشی بوکس شهرستان و استان تبریک می‌گویم.

وی درباره مشکل بهداد سلیمی وزنه‌بردار المپیکی خاطرنشان کرد: بنده با تماس‌هایی که با مسئولان مربوطه و خود بهداد داشتم امیدوارم که این مشکل هرچه زودتر حل شود تا این دلاور مرد قائمشهری رکوردی دیگری در میادین بین‌المللی برجای گذارد.

عالیشان درباره فروش امتیاز باشگاه سایپا شمال عنوان کرد: باشگاه سایپا شمال توانسته راه ترقی را در این 13 سال به خوبی طی کند و با توجه به اینکه این مشکل اخیر که پیش آمده منتظر جواب از سوی مدیرکل ورزش استان هستیم.

وی در پاسخ به این سئوال که وضعیت باشگاه نساجی چگونه است، یادآور شد: با توجه به مفادی که در جلسات تایید شد در حال پیگیری این مشکلات هستیم امیدواریم که مشکلات نساجی هم هرچه زودتر حل شود  تا شاهد یک تیم قوی در لیگ امسال شویم.

 عالیشان در پایان گفت: جام رمضان را در رشته‌های مختلف در پیش داریم، با جلسه‌ای که با مسئولان برگزارکننده انجام دادیم امیدواریم که بتوانیم جام رمضان امسال را در رشته‌های مختلف با کیفیت بالا برگزار کنیم.

انتهای پیام/86017/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول