اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌وگو با فارس مطرح شد

جزئیات ساعت کاری ادارات هرمزگان در رمضان

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری هرمزگان جزئیات بخش‌نامه مربوط به ساعت کاری کارمندان ادارات دولتی در این استان طی ماه رمضان را اعلام کرد.

جزئیات ساعت کاری ادارات هرمزگان در رمضان

علی علامه‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس، ضمن تبریک فرا رسیدن ماه رمضان گفت: ادارات هرمزگان طی این ماه به جز روز شنبه در سایر روزها راس ساعت 7:45 باز و تا ساعت 14 به اربابان رجوع خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی ادامه داد: این در حالی است که برای جبران ساعات کم شده از زمان حضور معمول کارمندان طی ماه رمضان، کارمندان در روزهای شنبه ماه رمضان باید راس ساعت 7:30 دقیقه یعنی 15 دقیقه زودتر از سایر روزهای دیگر در محل کار خود حاضر شوند.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه انجام امور مذهبی و دینی طی روزها و شب‌های منتهی به قدر در قشر کارمندان جلوه خاصی به خود می‌گیرد، اظهار داشت: طی روزها و شب‌های قدر نیز، شروع ساعات کار ادارات یک ساعت دیرتر از زمان اعلامی ( 7:45) یعنی 8:45 دقیقه خواهد بود.

به گفته معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری هرمزگان این دستورالعمل برای تمامی فرمانداری‌ها و ادارات دولتی در هرمزگان لازم الاجراست.

یادآور می‌شود در حالی ساعات جدید کاری ادارات دولتی در این ماه وضع شده است، که در این استان طی روزهای پنج‌شنبه فصل تابستان نیز ادارات به طور کامل تعطیل هستند.

انتهای پیام/88001/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول