اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ساوجبلاغ:

هیچ مشکلی برای تامین کالاهای مورد نیاز مردم در ماه رمضان نداریم

فرماندار ساوجبلاغ گفت: همه کالاهای مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان در این شهرستان تامین شده و هیچ مشکلی از این بابت نداریم.

هیچ مشکلی برای تامین کالاهای مورد نیاز مردم در ماه رمضان نداریم

علی حدادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوجبلاغ اظهار کرد: طی ماه مبارک رمضان مردم تقاضای بیشتری برای برخی از کالاهای اساسی به ویژه مواد غذایی پر مصرف دارند و تقاضا برای خرید این اجناس افزایش می‌یابد.

وی افزود: در این ماه مردم به دلیل برگزاری مراسم‌ها و آیین‌های معنوی از جمله مراسم سوگواری مولای متقیان حضرت علی (ع) و لیالی قدر و پخش نذورات، نیاز بیشتری به برخی اقلام غذایی مانند برنج، روغن، گوشت سفید و قرمز دارند.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ ادامه داد: به همین دلیل از حدود یک ماه قبل ستاد تنظیم بازار و همچنین نهادهای مسئول با تشکیل جلسات متعدد و برنامه‌ریزی لازم، تمام کالاهای مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان را تامین کردند و مردم از این بابت هیچ مشکلی نخواهند داشت.

حدادی در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار فارس مبنی بر اینکه برای کنترل بازار و جلوگیری از افزایش کاذب قیمت‌ها چه تمهیداتی در شهرستان ساوجبلاغ اتخاذ شده است، گفت: ما دو اولویت را در حوزه تنظیم بازار برای ماه مبارک رمضان در نظر گرفته‌ایم که نخست تامین نیازهای مردم و دیگری نظارت بیشتر و جدی‌تر بر قیمت‌ها است.

وی تصریح کرد: به طور طبیعی وقتی افزایش برای یک یا چند قلم کالا را شاهد هستیم، قیمت‌ها نیز افزایش می‌یابد، اما با توجه به اینکه کالاهای اساسی و مواد غذایی پر مصرف به ویژه برنج، شکر، روغن و گوشت قرمز و سفید به طور کامل در این شهرستان تامین شده است، نباید با افزایش قیمت‌ مواجه باشیم.

عالی‌ترین مقام اجرایی در شهرستان ساوجبلاغ ادامه داد: البته برخی افراد سودجو همواره از این فرصت‌ها برای افزایش غیر قانونی قیمت استفاده می‌کنند، به همین دلیل دستگاه‌های نظارتی طی ماه مبارک رمضان فعالیت بیشتری خواهند داشت.

حدادی تاکید کرد: در این ماه تیم‌های بازرسی و نظارت دستگاه‌های مختلف از جمله تیم‌های نظارتی فرمانداری فعالیت بیشتری داشته و با تمام توان بر عملکرد واحدهای صنفی نظارت خواهد شد.

وی افزود: انتظار از واحدهای صنفی فعال در شهرستان ساوجبلاغ این است که همچون گذشته همکاری لازم را با دستگاه‌های اجرایی داشته باشند و بر اساس قانون و قیمت‌های مصوب اقدام به عرضه کالا کنند.

حدادی در پایان گفت: در حوزه نظارت بخش مهمی از کار بر عهده خود مردم است و انتظار داریم که آنها در صورت مشاهده گران‌فروشی و کم‌فروشی موضوع را با نهادهای نظارتی در میان گذاشته و مطمئن باشند که با متخلفان برخورد قاطع قانونی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/2302/ز40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول