اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل روابط عمومی استانداری گلستان:

ساعت کار ادارات گلستان در ماه مبارک رمضان تعیین شد

مدیرکل روابط عمومی استانداری گلستان از تعیین و زمانبندی ساعت کار ادارات و دستگاه‎های اجرایی استان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

ساعت کار ادارات گلستان در ماه مبارک رمضان تعیین شد

حسین عاشور امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار داشت: از فردا 19 تیرماه همزمان با نخستین ماه مبارک رمضان ساعت حضور کارمندان 8:30 دقیقه صبح و زمان پایان کار آنها 13:30 دقیقه خواهد بود.

وی تصریح کرد: روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعات کار دستگاه‎های دولتی 8:30 دقیقه صبح تا 13:30 دقیقه خواهد بود و در روز پنج‎شنبه این زمان از ساعت 8:30 دقیقه صبح تا 12:30 دقیقه تغییر خواهد کرد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری گلستان با بیان اینکه تغییر ساعت کاری ادارات در ایام ماه مبارک رمضان به منظور استفاده مطلوب از معنویات و کسب مدال بندگی است، افزود: تمام دستگاه‎های اجرایی استان به استثنای اورژانس، مراکز بهداشتی و درمانی همچنین سایر مشاغل شیفتی بر اساس این ساعات کار به ارائه خدمات می‎پردازند.

عاشور بیان داشت: کسری کار ناشی از اجرای این تصویب‎نامه در قانون مدیریت خدمات کشور 44 ساعت در هفته بوده است که از طریق دورکاری جبران می‎شود.

انتهای پیام/83001/ک20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول