اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم خبر داد

آغاز طرح استثنایی اسقاط خودروهای فرسوده ویژه ماه مبارک رمضان

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم از آغاز طرح استثنایی اسقاط خودروهای فرسوده ویژه ماه مبارک رمضان خبر داد.

آغاز طرح استثنایی اسقاط خودروهای فرسوده ویژه ماه مبارک رمضان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید سیف‌الدین موسوی ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان با اشاره به طرح خودروهای فرسوده اظهار کرد: دارندگان خودروهای سواری مدل 1360 تا 1366 می‌توانند با مراجعه به مرکز اسقاط این سازمان ضمن ثبت‌نام رایگان در این طرح علاوه بر دریافت مبلغ 17 میلیون ریال، از مزایای بسیار ویژه آن نیز بهره‌مند شوند.

وی به تفاوت این طرح با طرح‌های گذشته اشاره کرد و افزود: مرکز اسقاط این سازمان برای رفاه حال مالکان خودروهای فرسوده مشمول این طرح در ماه مبارک رمضان چهار امتیاز ویژه را در نظر گرفته است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم به تشریح جزئیات طرح پرداخت و افزود: دغدغه اصلی دارندگان خودروهای فرسوده عدم توانایی در راه‌اندازی و انتقال خودرو به محل پارکینگ مراکز اسقاط است که این سازمان به صورت کاملا رایگان نسبت به انجام این روند اقدام می‌کند.

وی با بیان اینکه قابلیت روشن شدن و حرکت یکی از شرایط تحویل خودروهای فرسوده است گفت: اغلب خودروهای فرسوده موجود دارای شرایط موصوف نبوده و این مسئله، دغدغه اصلی مالکان خودروهای فرسوده است که بر این اساس مرکز اسقاط سازمان مدیریت پسماند تصمیم به حمل و انتقال خودرو به پارکینگ و راه‌اندازی آن، به صورت کاملا رایگان کرده است.

موسوی صرفه‌جویی در وقت و هزینه مالکان را از مزایای دیگر این طرح ذکر کرد و افزود: پیگیری و تشکیل پرونده خودرو در راهور استان یکی دیگر از مشکلات مهم مالکان است که این روند نیز از ابتدا تا انتها توسط کارشناسان این سازمان صورت خواهد گرفت و نیازی به مراجعه شهروندان به اداره راهور نیست.

وی تصریح کرد: برای تشویق و ایجاد انگیزه برای مالکان خودروهای فرسوده این سازمان به 20 نفر از کسانی که نسبت به ثبت‌نام و تحویل خودروهای خود اقدام کنند جوایز بسیار ارزنده‌ای اهدا می‌کند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم یادآور شد: مدت این طرح محدود و ویژه ماه مبارک رمضان بوده و مرکز اسقاط این سازمان تنها مرکزی در کشور است که این چهار امتیاز را به یمن حلول ماه مبارک رمضان و برای رفاه هر چه بیشتر حال مالکان خودروهای فرسوده در نظر گرفته است.

انتهای پیام/2258/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول