اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دامپزشکی این استان خبر داد

نظارت ویژه دامپزشکی بر فرآورده‌های دامی کهگیلویه و بویراحمد در ماه رمضان

مدیرکل دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از نظارت ویژه دامپزشکی بر فرآورده‌های دامی این استان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

نظارت ویژه دامپزشکی بر فرآورده‌های دامی کهگیلویه و بویراحمد در ماه رمضان

محسن صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: در اداره‌کل دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد دو دسته فعالیت‌های عادی و روتین داریم.

مدیرکل دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در برخی از ماه‌ها و مناسبت‌های سال از جمله عید قربان، عید نوروز و البته ماه مبارک رمضان، فعالیت‌های ویژه ما آغاز می‌شود.

این مسئول افزود: در ماه رمضان به دلیل حساسیت این ماه و توجه بیشتر به سلامت مردم که در همه فصول سال نیز مد نظر ما خواهد بود، نظارت‌ها از مزرعه تا سفره ادامه خواهد داشت.

صادقی تصریح کرد: 14 اکیپ ثابت و سیار ما با 880 نفر روز همراه با شماره تلفن 1512 که آماده شنیدن هرگونه انتقاد و پیشنهاد و شکایتی بوده، کار نظارت را بر عهده دارند.

وی در ادامه به خدمات دامپزشکی اشاره کرد و با بیان اینکه این خدمات در دو بخش دولتی و خصوصی ارائه می‌شوند، افزود: به مانند گذشته همه خدمات دولتی نیست که بتوانیم آن را به صورت رایگان ارائه دهیم؛ بلکه یک بخش از خدمات در ازای اخذ هزینه به بخش خصوصی واگذار شده است.

صادقی در پایان یکی از دلایل عمده بیماری‌های دامی را موضوع عدم استفاده صحیح از داروها دانست و متذکر شد: دامداران باید داروها را براساس تجویز پزشک و به موقع به دام‌های خود تزریق کنند که در بسیاری از مواد چنین چرخه و پروسه‌ای انجام نمی‌شود.

انتهای پیام/2571/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول