اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اجرای طرح نظارتی بهداشتی ویژه ماه مبارک رمضان در لنده

مانور گشت رمضان به منظور نظارت و کنترل بهداشت محیط از واحدهای فروش اقلام غذایی در لنده آغاز شد.

اجرای طرح نظارتی بهداشتی ویژه ماه مبارک رمضان در لنده

فریبرز یاوریان در حاشیه اجرای مانور گشت رمضان در گفتگو با خبرنگار فارس در لنده با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و لزوم نظارت بر مواد غذایی، اظهار داشت: در آستانه ماه مهمانی خدا طرح تشدید و نظارت بر بهداشت محیط واحدهای فروش در راستای کنترل مواد غذایی در سطح شهر لنده اجرا می‌شود.

رئیس مرکز بهداشتی درمانی لنده خاطرنشان کرد: هدف از این طرح برخی از فعالیت‌های خاص واحدهای تولیدی مواد غذایی از جمله ساندویچی‌ها و تهیه و فروش زولبیا، بامیه، انواع شیرینی سنتی‌، آش‌، حلیم مورد نظارت کارشناسان مرکز بهداشت شهرستان قرار می‌گیرد.

یاوریان با بیان این‌که اجرای این طرح از امروز در سطح شهر لنده آغاز شده، گفت: کارشناسان با حضور در واحدهای فروش مواد غذایی بهداشت مواد را مورد بازرسی و کنترل قرار می‌دهند که در صورت مشاهده هرگونه مواد فاسدشدنی جمع آوری و معدوم می‌گردد.

این مسئول اجرای طرح نظارت را تا پایان ماه رمضان عنوان کرد و افزود: کارشناسان و بازرسان بهداشت این مرکز همه روزه از ساعت 8 صبح تا 10 شب به اجرای طرح تشدید و نظارت بر مواد غذایی می‌پردازند.

رئیس مرکز بهداشت لنده با اشاره به بروز گرمای شدید و احتمال شیوع بیماریهای مرتبط گفت: از بازرسان بهداشت محیط خواسته شد با هماهنگی‌های انجام شده بر عملکرد بهداشتی مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی کنترل و نظارت ویژه داشته باشند.

این مسئول متذکر شد: به منظور پیشگیری از بروز بیماری‌ها  از عرضه زولبیا ، بامیه و شیرینی‌های سنتی ویژه ماه مبارک رمضان و خرما بصورت فله‌ای و روباز و یا در بسته بندی‌های غیر مجاز از قبیل جعبه‌های شیرینی غیر بهداشتی و غیر استاندارد و کیسه‌های بازیافتی جلوگیری می‌شود.

انتهای پیام/82013/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول