اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری استان زنجان:

رسانه‌ها اعتدال و بی‌طرفی را در انعکاس اخبار مدنظر قرار دهند

رئیس کل دادگستری استان زنجان بر رعایت اعتدال و بی‌طرفی از سوی رسانه‌ها در انعکاس اخبار تاکید کرد.

رسانه‌ها اعتدال و بی‌طرفی را در انعکاس اخبار مدنظر قرار دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جعفر گل‌محمدی ظهر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران استان اظهار کرد: اهمیت قلم در دین اسلام به حدی بوده که در قرآن کریم نیز به آن اشاره شده است.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران از افراد فعال جامعه در جهت دادن به موضوعات مختلف هستند، اضافه کرد: نقش خبرنگار همچون زنبورعسل است که شهد گل‌ها را چشیده و شیرین‌ترین ماده به عنوان عسل را تولید می‌کند.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه خبرنگاران و اصحاب رسانه‌ با تهیه و تولید اخبار مختلف نقش بسزایی در موضوعات اجتماعی به عهده دارند، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که در انعکاس اخبار باید مورد توجه قرار گیرد، اعتدال و بی‌طرفی است.

وی همچنین با اشاره به اهمیت انعکاس اخبار قوه قضائیه و دستگاه قضا توسط رسانه‌های استان افزود: انعکاس عملکرد دستگاه قضا بسیار حساس است و فن خبرنگاری نقش مهمی در انعکاس درست اخبار دارد.

گل‌محمدی با بیان اینکه انعکاس درست اخبار دستگاه قضایی یکی از عوامل موثر در ایجاد امنیت و آرامش در جامعه است، اضافه کرد: با توجه به اینکه پیشگیری از وقوع جرم یکی از اولویت‌های دستگاه قضایی است از همین رو خبرنگاران نیز نقش مهمی در پیشگیری از وقوع جرم در راستای انعکاس عملکرد دستگاه قضا دارند.

وی با تاکید بر اینکه خبرنگاران باید با آسیب‌شناسی موضوعات مختلف جامعه نسبت به انعکاس اخبار عمل کنند، تصریح کرد: در استان زنجان شاهد عملکرد مطلوب رسانه‌ها بوده‌ایم.

انتهای پیام/73005/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول