اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان عمومی و انقلاب قزوین:

کمک‌های خیران به خانواده‌های زندانیان در قزوین افزایش یابد

دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین گفت: انجمن حمایت زندانیان قزوین با جذب کمک‌های خیران می‌تواند خدمات مفیدتری با هدف کاهش مشکلات زندگی به خانواده‌های زندانیان ارائه دهد.

کمک‌های خیران به خانواده‌های زندانیان در قزوین افزایش یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی صبح امروز در جلسه انجمن حمایت زندانیان قزوین که در سالن اجتماعات دادسرای عمومی و انقلاب استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: باید کمک‌های خیران به انجمن حمایت زندانیان قزوین افزایش یابد تا بیشتر مشکلات خانواده‌های زندانیان برطرف شود.

وی با بیان اینکه انجمن حمایت زندانیان قزوین در سال 91 نسبت به سال گذشته اقدامات مؤثری را در راستای حمایت از خانواده‌های زندانیان انجام داده است، بیان کرد: این انجمن می‌تواند با جذب کمک‌های خیران از این خانواده‌ها حمایت‌های خوبی کند.

دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین با اشاره به اینکه انجمن حمایت زندانیان قزوین وابسته به دولت نیست و بودجه اختصاصی ندارد، ابراز داشت: بر این اساس باید این انجمن با انجام فعالیت‌های اقتصادی درآمدهایی را کسب کند تا بتواند به خانواده‌های زندانیان خدمات بیشتری ارائه دهد.

این مسئول با بیان اینکه برقراری نظم در جامعه اسلامی از اهمیت بسزایی برخوردار است، اذعان داشت: تحقق این هدف از مهم‌ترین خواسته‌های مردم است که مسئولان اجرایی در عملیاتی کردن آن در جامعه تلاش مضاعفی می‌کنند.

صادقی نیارکی با اشاره به اینکه توسعه کشور در گرو برقراری نظم در جامعه است، اظهار داشت: با ایجاد نظم و امنیت می‌توان در زمینه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، علمی و اقتصادی در کشور به موفقیت‌های خوبی رسید.

دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین با اشاره به اینکه افرادی در نظم و امنیت پایدار جامعه خدشه‌ای وارد می‌کنند، یادآور شد: مسئولان دستگاه قضایی طبق قانون و مقررات با اقدامات مجرمانه آنان برخورد می‌کند تا از بی‌نظمی در جامعه پیشگیری کند.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی در برخورد با اخلال‌گران نظم جامعه مجرمان را طبق مصلحت جامعه به زندان محکوم می‌کند، بیان کرد: متأسفانه انجام این عمل موجب می‌شود خانواده‌های این مجرمان در زندگی با ناهنجاری‌ها، مشکلات و چالش‌های جدی روبرو شوند.

این مسئول اضافه کرد: انجمن حمایت زندانیان قزوین با هدف حمایت از خانواده‌های زندانیان تشکیل شده تا بتواند بیشتر مشکلات آنان را در زندگی برطرف کند تا آنان کمتر دچار آسیب‌های اجتماعی شوند.

دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین با بیان اینکه کمک کردن به خانواده‌های زندانیان عمل نیکی است که موجب جذب رضایت خداوند می‌شود، ابراز داشت: انجمن حمایت زندانیان قزوین با حمایت از این خانواده‌ها شادی و نشاط را به آنان هدیه کند که مطمئنا تحقق این امر ثواب بالایی در نزد خداوند دارد.

وی با اشاره به اینکه انجمن‌های مختلفی با هدف حمایت از نیازمندان تشکیل شده است، اذعان داشت: این انجمن‌ها با اطلاع‌رسانی دقیق به مردم کمک‌های مالی خیران را جذب می‌کند.

این مسئول ادامه داد: انجمن حمایت زندانیان قزوین نیز باید با اطلاع‌رسانی شفاف کمک‌های مردمی را در حمایت از خانواده‌های نیازمند زندانیان انجام دهد تا بتواند خدمات بیشتری را به آنان ارائه دهد.

دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین از هیئت مدیره و اعضای انجمن حمایت زندانیان قزوین در حمایت از خانواده‌های زندانیان تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/77009/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول