اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان‌های استان زنجان:

فضای زندان با تعداد زندانیان زنجانی تناسب دارد

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان زنجان گفت: فضای زندان با تعداد زندانیان تناسب دارد.

فضای زندان با تعداد زندانیان زنجانی تناسب دارد

علاءالدین کریمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اداره‌کل زندان‌های استان زنجان به منظور اصلاح و تربیت زندانیان و کمک به آنها طرح‌های مختلفی را در طول سال اجرایی می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با اقدامات انجام شده توسط اداره‌کل زندان‌ها ترتیبی اتخاذ شده که جای هیچگونه تعلق به گذشته و تمایل به انجام بزه در خاطره آنها وجود نداشته باشد.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان زنجان در ادامه با اشاره به برخی از فعالیت‌های صورت گرفته توسط اداره‌کل زندان‌ها، اضافه کرد: از مهم‌ترین برنامه‌هایی که توسط این اداره‌کل و در راستای بازگشت سعادتمندانه زندانیان به زندگی صورت می‌گیرد، اقامه نماز عصر، مغرب و عشاء به جماعت 10 نفر از روحانیون است.

وی خاطرنشان کرد: با بررسی به عمل آمده 100 درصد از واجدان شرایط در این برنامه حضور پیدا می‌کنند.

کریمی در ادامه با اشاره به آموزش احکام عملی دین به ویژه نماز و برخی از واجبات طبق برنامه‌های مدون در طول سال، افزود: این برنامه با حضور یک‌هزار و 570 زندانی برگزار شد.

وی همچنین با اشاره به آموزش علوم قرآنی به زندانیان در رشته‌های روخوانی، حفظ، تجوید و درک مفاهیم، اضافه کرد: این برنامه با حضور 730 زندانی همراه بود که در آن 570 نفر از واجدان شرایط موفق به اخذ گواهینامه شدند.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان زنجان به برگزاری فصلی مسابقات حفظ و قرائت قرآن کریم و اذان در بین زندانیان و کارکنان اشاره کرد و گفت: در این مسابقه 470 نفر حضور داشتند.

وی در پایان با اشاره به اینکه در حال حاضر تعداد زندانیان با زندان‌های استان متناسب است، اضافه کرد: خوشبختانه مشکلی از نظر تأمین فضا برای نگهداری زندانیان نداریم.

انتهای پیام/73005/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول