اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان‌های خراسان شمالی:

شمار زندانیان تحت قرار با تدبیر مسئولان قضایی کاهش یافت

مدیرکل زندان‌ها، اقدامات تأمینی و تربیتی خراسان شمالی گفت: شمار زندانیان تحت قرار این استان باتدبیر مسئولان قضایی کاهش یافته است.

شمار زندانیان تحت قرار با تدبیر مسئولان قضایی کاهش یافت

محمدعلی بلوکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با بیان این‌که در گذشته بخش قابل توجهی از زندانیان خراسان شمالی را زندانیانی با قرار بازداشت موقت تشکیل می‌داد، اظهار داشت: اکنون این میزان با درایت مسئولان قضایی استان کاهش قابل توجهی یافته است.

وی افزود: 14 درصد از زندانیان استان خراسان شمالی تحت قرار بوده که در حال تحمل کیفر هستند.

مدیرکل زندان‌ها، اقدامات تأمینی و تربیتی خراسان شمالی یکی از اقدامات مهم در زندان بجنورد در سال گذشته را راه‌اندازی سیمای زندان عنوان کرد و گفت: این اقدام بسیار خوبی برای تبیین و ترویج مسائل فرهنگی در این زندان بوده است.

وی از پرداخت 500 میلیون ریال کمک به خانواده‌های زندانیان استان در قالب انجمن حمایت از زندانیان استان طی یک سال گذشته خبر داد و گفت: این میزان تسهیلات به تفکیک 300 میلیون ریال برای خانواده زندانیان بجنورد و خانواده مددجویان زندان شیروان و اسفراین هر کدام 100 میلیون ریال اختصاص یافت.

مدیرکل زندان‌ها، اقدامات تأمینی و تربیتی خراسان شمالی گفت: افزون بر این، 380 میلیون ریال به 42 نفر از فرزندان مددجویان نیز پرداخت شده است.

به گزارش فارس، خراسان شمالی دارای سه زندان در شهرهای بجنورد، شیروان و اسفراین و همچنین کانون اصلاح و تربیت در مرکز استان است.

انتهای پیام/63002/م30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول