اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رییس مرکز مراقبت بعد از خروج زندانیان هرمزگان خبرداد

تصویب بیش از 5 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی برای زندانیان آزاد شده

رئیس مرکز مراقبت بعد از خروج زندانیان هرمزگان گفت: از ابتدای امسال تاکنون 5 میلیاردو 110 میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی در کمیته اشتغال این مرکز برای زندانیان آزاد شده تصویب و برای پرداخت به بانک‌های عامل معرفی شده است.

تصویب بیش از 5 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی برای زندانیان آزاد شده

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، نوید قنواتی صبح امروز طی نشستی در این رابطه اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون 5 میلیارد و 110 میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی در کمیته اشتغال این مرکز برای زندانیان آزاد شده تصویب و برای پرداخت به بانک‌های عامل معرفی شده است.

نوید قنواتی افزود: میانگین تسهیلات خوداشتغالی 100 میلیون ریال است که 51 نفر از مددجویانی که دارای مهارت‌های فنی بوده برای دریافت تسهیلات معرفی شدند.

وی ادامه داد: طرح‌های اشتغالزایی مددجویان نیزدر بخش‌های کشاورزی، دامپروری، صیادی، قالیبافی و مشاغل خدماتی است.

رییس مرکز مراقبت بعد از خروج زندانیان هرمزگان ادامه داد: در این مدت نیز از منزل 35 نفر از مددجویان زیرپوشش بازدید و مشکلات آنان بررسی و برطرف شد.

قنواتی عنوان کرد: همچنین از ابتدای امسال تاکنون  96 مددجو مشاوره مددکاری و برای 33 نفر هم پرونده مددکاری تشکیل داده شده است.

یادآور می‌شود بیش از دو هزار نفر از مددجویان از خدمات مشاوره‌ای، حمایتی و فرهنگی مرکز مراقبت بعد از خروج زندانیان هرمزگان استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/88007/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول