اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد دیه اداره کل زندان‌های آذربایجان غربی:

رمضان فرصتی برای نهادینه‌سازی تفکر کمک به زندانیان نیازمند است

رئیس ستاد دیه اداره کل زندان‌های آذربایجان غربی گفت: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای نهادینه‌سازی تفکر کمک به زندانیان نیازمند است، بنابراین در ماه جاری باید در این سمت‌و‌سو گام برداشته شود.

رمضان فرصتی برای نهادینه‌سازی تفکر کمک به زندانیان نیازمند است

یحیی سلطانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به اقدامات ستاد دیه اداره کل زندان‌های آذربایجان غربی، اظهار داشت: سال گذشته 480 زندانی نیازمند توسط ستاد دیه استان آزاد شد.

وی با بیان اینکه ستاد دیه اداره کل زندان‌های آذربایجان غربی در نظر دارد مقدمات آزادی 500 زندانی نیازمند در سال جاری را فراهم کند، تصریح کرد: از سه ماه دوم سال جاری تعداد زندانیان آزاد شده افزایش می‌یابد.

سلطانی به کمک‌های انسان‌دوستانه خیران به ستاد دیه آذربایجان غربی اشاره کرد و گفت: کمک به انسان‌های نیازمند توصیه قرآن است.

رئیس ستاد دیه اداره کل زندان‌های آذربایجان غربی افزود: شرکت گسترده خیران در جشن گل‌ریزان می‌تواند آزادی انسان‌های آبرومند و گرفتار را رقم بزند.

وی به شناساندن اثرات نامشهود جرم به افراد جامعه، تاکید کرد و اظهار داشت: فعالیت در این زمینه با همکاری اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با ستاد دیه زندان‌های استان آغاز شده است.

سلطانی با اشاره به برنامه ستاد دیه در ارتباط با شناساندن اثرات نامشهود جرم به خانواده‌ها، بیان داشت: اگر بتوانیم این اثرات را به خوبی تبیین کنیم، بسیاری از جرایم در جامعه کاهش می‌یابد.

وی ادامه داد: آموزش‌های لازم باید از دوران کودکی آغاز شود و همواره ادامه پیدا کند، تا بهترین نتیجه کسب شود.

انتهای پیام/61010/خ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول