اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری سلماس:

همه برای کمک به زندانیان نیازمند تلاش کنند

رئیس دادگستری سلماس گفت: کمک به زندانیان نیازمند باید دغدغه همه مردم بوده و در این راه گام بردارند.

همه برای کمک به زندانیان نیازمند تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سلماس علی حسن‌زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران در این شهرستان، اظهار داشت: ماه مبارک رمضان فرصت مغتنمی برای نهادینه‌سازی تفکر کمک به زندانیان نیازمند است که باید در این راستا گام برداشته شود.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از 70 نفر از خدمات وکیل معاضدتی استفاده کرده‌اند، خاطرنشان کرد: اقشار مختلف جامعه از جمله خیران و وکلای معاضدتی می‌توانند به انحای مختلف زندانیان نیازمند را زیرپوشش خود قرار دهند، تا هر چه‌سریع‌تر مشکل آنها رفع شده، و بتوانند زندگی عادی خود را از نو آغاز کنند.

وی با اشاره به احداث ندامتگاه سلماس، اضافه کرد: هم‌اکنون این پروژه از پیشرفت قابل‌ ملاحظه‌ای برخوردار است، بنابراین پیش‌بینی می‌شود که تا پایان سال جاری به مرحله بهره‌برداری رسیده و مورد استفاده قرار گیرد.

وی مساحت این پروژه را بیش از پنج هکتار عنوان کرد و افزود: تلاش می‌شود امکانات مورد نیاز در این فضا برای زندانیان فراهم شود تا ضمن اینکه تادیب صورت می‌گیرد، بتوانیم در راستای جامعه‌پذیر کردن آنها و برای برگشت زندانیان به آغوش خانواده اقداماتی نیز انجام دهیم.

رئیس دادگستری سلماس اظهار داشت: در سال گذشته 31 هزار و 400 پرونده ورودی داشتیم که از این تعداد تاکنون بیش از 30 هزار پرونده رسیدگی و مختومه شده است.

انتهای پیام/61002/ب20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول