اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان عنوان کرد

حفظ قرآن سندی برای آزادی زندانیان از اعدام و حبس‌های طولانی

مدیرکل زندان‌های اصفهان گفت: زندانیانی که به حفظ قرآن در زندان‌ها اقدام می‌کنند، مورد عنایت و رأفت اسلامی قرار می‌گیرند و در کمیسیون‌های عفو و بخشودگی با نظر دادستان و مسئولان زندان از اعدام و حبس‌های طولانی رهایی پیدا می‌کنند.

حفظ قرآن سندی برای آزادی زندانیان از اعدام و حبس‌های طولانی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رمضان امیری پیش از ظهر امروز در آئین بهره‌برداری از اندرزگاه قرآنی اردوگاه استان اصفهان در جمع حافظان و دانش‌آموختگان این کتاب آسمانی اظهار کرد: انس با قرآن سبب ایجاد آرامش روح و جسم انسان‌ها می‌شود، به صورتی که انس با قرآن کلید آزادی را به همراه دارد.

وی در سخنانی به معجزات قرآن در زندان‌ها اشاره کرد و افزود: در حال حاضر بسیاری از مددجویان زندان‌های استان با توسل به قرآن و اهل بیت (ع) زمینه آزادی خود را از زندان‌ها به دست آورده و زندانیان با انس با قرآن و تعلیم و تعلم مباحث قرآنی توانسته‌اند، آرامش زیبا و لطیف را در دوران حبس برای خود و خانواده ایجاد کنند.

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان تصریح کرد: مددجویانی که اکنون مسیر اصلی زندگی را با انس با قرآن و اهل بیت (ع) آغاز کرده‌اند بدون شک خود و خانواده را برای یک مسیر طولانی بیمه و برکت و خیر را برای زندگی خود رقم زده‌اند.

وی در ادامه سخنانش اضافه کرد: زندانیانی که به حفظ قرآن در زندان‌ها اقدام می‌کنند، مورد عنایت و رأفت اسلامی خاصی قرار می‌گیرند و در کمیسیون‌های عفو و بخشودگی با نظر دادستان و مسئولان زندان از اعدام و حبس‌های طولانی رهایی پیدا می‌کنند.

امیری تاکید کرد: مسئولان قضایی استان و شهرستان‌ها نظر مساعدی نسبت به حافظان قرآن دارند و در ازای حفظ هر جزء قرآن کریم یک ماه مرخصی و در صورت ادامه روند این مرخصی‌ها ادامه پیدا می‌کند.

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان با اشاره به وجود 720 حافظ قرآن زندانی در سطح استان اصفهان گفت: در حال حاضر حدود 140 نفر حافظ قرآن از یک جزء تا 15 جزء در اردوگاه کاردرمانی و 400 نفر نیز در زندان مرکزی مشغول حفظ قرآن در زمان تحمل کیفر هستند.

انتهای پیام/63012/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول