اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خبر داد:

افزایش 50 درصدی قیمت زولبیا و بامیه در زنجان

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان قیمت زولبیا و بامیه را در استان 6 هزار و 300 تومان اعلام کرد.

افزایش 50 درصدی قیمت زولبیا و بامیه در زنجان

هادی تقی‌لو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در مجموع از 26 خرداد ماه تا 13 تیر ماه جاری 2 هزار و 288 واحد در استان زنجان بازرسی شده است.

وی با اشاره به اینکه 87 پرونده تخلف به ارزش 419 میلیون و 355 هزار و 500 ریال در استان زنجان تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: 91 تخلف نیز طی این مدت از واحدهای صنفی مختلف استان کشف شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه 110 مورد گزارش خبری طی 26 خرداد ماه تا 13 تیر ماه جاری به ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان رسیده است، تصریح کرد: 100 مورد از گزارشات تلفنی بوده است.

وی با بیان اینکه چهار فقره از گزارشات تلفنی دریافت شده در ستاد خبری حضوری و شش فقره نیز کتبی بوده است، یادآور شد: در مجموع 36 فقره از گزارشات در حال حاضر در دست بررسی است.

تقی‌لو با بیان اینکه 969 واحد خبازی در استان زنجان مورد بازرسی بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و مجمع امور صنفی استان قرار گرفته است، اضافه کرد: در این زمینه 107 فقره پرونده به ارزش ریالی 183 میلیون و 941 هزار و 220 ریال تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه بازرسی از نانوایی‌ها سبب کاهش تخلفات و تعطیلی‌های بی‌مورد، هدایت نانوایی‌ها و ذخیره‌سازی مناسب شده است، افزود: در این زمینه نظارت‌ها نیز دقیق است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در استان زنجان آغاز شده است، ادامه داد: نظارت گسترده بر نانوایان و دریافت‌کنندگان آرد و نظارت گسترده بر شبکه عرضه قند و شکر از جمله اقدامات این سازمان به شمار می‌رود.

وی در ادامه با اشاره به افزایش 50 درصدی قیمت زولبیا و بامیه در استان زنجان اذعان داشت: قیمت هر کیلو زولبیا و بامیه 6 هزار و 300 تومان اعلام شده است.

تقی‌لو با بیان اینکه قیمت هر کیلو نان چایی نیز در استان زنجان 5 هزار تومان است، اضافه کرد: قیمت این کالا نیز در سال‌جاری 42 درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام/73006/س40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول