اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار زنجان تاکید کرد

ضرورت تشکیل شورا‎یاری محلات در زنجان

معاون برنامه‌ریزی فرماندار زنجان گفت: برای ساماندهی سکونت‎گاه‎های غیر‌رسمی در زنجان تشکیل شورا‎یاری محلات ضروری است.

ضرورت تشکیل شورا‎یاری محلات در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد‎رضا براتی بعدازظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی سکونت‎گاه‎های غیر رسمی شهرستان زنجان اظهار کرد: ساماندهی و تقویت سکونت‎گاه‎های غیر رسمی در شهر زنجان باید با تعامل دستگاه‎های اجرایی سرعت یابد.

وی به وضعیت سکونت‎گاه‎های غیر رسمی در زنجان اشاره کرد و افزود: اولویت‎های مهمی در مناطق مختلف شهر زنجان برای ساماندهی سکونت‎گاه‎های غیررسمی وجود دارد.

معاون فرماندار زنجان با بیان اینکه باید نسبت به ساماندهی سکونت‎گاه‎های غیر رسمی در زنجان تلاش بیشتری صورت گیرد، یادآور شد: باید اهداف مورد نظر برای ساماندهی سکونت‎گاه‎های غیر رسمی زنجان مورد توجه باشد.

وی خواستار تعامل و همکاری دستگاه‎های اجرایی شهرستان برای ساماندهی سکونت‎گاه‎های غیررسمی شد و تاکید کرد: بدون تعامل و همکاری اهداف تعیین شده محقق نخواهد شد.

براتی به دیدگاه‎های مطرح شده برای ساماندهی سکونت‎گاه‎های غیر‌رسمی در زنجان اشاره کرد و ادامه داد: جلوگیری از بروز حوادث جانی و مالی در این مناطق یکی از مهم‎ترین اهداف تدوین شده است.

معاون فرماندار زنجان افزود: در صورت بروز حادثه غیرمترقبه در این مناطق شاهد رخدادهای تلخی خواهیم بود.

وی بیشترین آسیب را متوجه سکونت‎گاه‎های غیر رسمی در زمان بروز حادثه دانست و اظهار کرد: باید نسبت به عواقب و نتایج این حوادث در مناطق آسیب‎پذیر حساسیت لازم وجود داشته باشد.

براتی از انجام مطالعات مورد نیاز برای ساماندهی سکونت‎گاه‎های غیر رسمی در زنجان خبر داد و تاکید کرد: باید طبق مطالعات انجام شده برای ساماندهی این مناطق وارد مراحل اجرایی شد.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار زنجان با بیان اینکه در شهر زنجان هفت منطقه شناسایی شده است، افزود: اسلام‌آباد، نجف‌آباد، سایان، کوی فاطمیه و شهرک شهدا از جمله این مناطق هستند.

وی از اولویت‎بندی این مناطق برای بهسازی و ساماندهی خبر داد و یادآور شد: منطقه اسلام‌آباد و نجف‌آباد دو اولویت مهم برای ساماندهی در شهر زنجان هستند.

براتی به مشکلات اعتباری در این بخش اشاره کرد و گفت: برای ساماندهی سکونت‎گاه‎های غیر رسمی در شهر زنجان نیازمند اعتبارات قابل توجهی هستیم.

معاون فرماندار زنجان با بیان اینکه در سال گذشته تنها 51 درصد اعتبارات در حوزه برنامه‎ریزی شهرستان تخصیص یافته است، یادآور شد: در سال جاری نیز با مشکلات اعتباری روبه‌رو خواهیم بود.

وی مدیریت منابع برای بهره‎وری بیشتر را خواستار شد و ادامه داد: برای ساماندهی سکونت‎گاه‎های غیر رسمی در شهر زنجان نیازمند تامین اعتبارات استانی و کشوری هستیم.

براتی خواستار تلاش دستگاه‎های اجرایی شهرستان برای تامین اعتبار از مرکز شد و ادامه داد: نباید اشتباهات سال‎های گذشته در تامین اعتبار برای ساماندهی سکونت‎گاه‎های غیر رسمی در شهر زنجان تکرار شود.

معاون فرماندار زنجان تشکیل جلسات مستمر برای ساماندهی سکونت‎گاه‎های غیر رسمی را مورد تاکید قرار داد و گفت: در سال جاری باید اقدامات مناسبی در این راستا صورت گیرد.

انتهای پیام/73007/ز40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول