اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

استان زنجان امسال 17 هزار کلاس اولی دارد

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: امسال 17 هزار کلاس اولی در استان داریم.

استان زنجان امسال 17 هزار کلاس اولی دارد

امیر نظری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اداره کل آموزش و پرورش استان اقدامات مختلفی را برای آغاز سال تحصیلی انجام داده است.

وی با اشاره به انجام ثبت‌نام از دانش‌آموزان در مدارس استان اضافه کرد: با اقدامات مطلوب صورت گرفته از سوی همکاران آموزش و پرورش آماده بازگشایی مدارس هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه در سال تحصیلی جدید 177 هزار دانش‌آموز در پایه‌ها و مقاطع تحصیلی مختلف در مدارس حضور پیدا می‌کنند، تصریح کرد: بیش از 2 هزار مدرسه در استان داریم.

وی با بیان اینکه اداره کل آموزش و پرورش علاوه بر توسعه کمی مدارس به توسعه کیفی نیز توجه دارد، افزود: هوشمند‌سازی مدارس از جمله اقداماتی بوده که در بحث افزایش امکانات مدارس و همچنین کیفیت تدریس صورت گرفته است.

نظری با بیان اینکه تاکنون بیش از یک‌هزار کلاس درس در استان زنجان هوشمند‌سازی شده ‌است، اضافه کرد: هوشمند‌سازی پنج پایه مختلف دارد و برای هر سال تحصیلی سهم مشخصی از هوشمند‌سازی تعیین شده است.

وی همچنین به فعالیت مدارس خاص در استان زنجان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 87 مدرسه خاص در استان فعالیت دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اقدامات انجام شده در امور مربوط به کلاس اولی‌ها تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از 17 هزار کلاس اولی در استان زنجان تحصیل کنند.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده از مجموع کلاس‌ اولی‌های استان زنجان 8 هزار و 828 دانش‌آموز دختر و 8 هزار و 919 دانش‌آموز پسر هستند.

انتهای پیام/73005/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول