اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ایرانشهر:

رمضان بهترین فرصت برای استحکام حلقه وحدت مسلمانان است

امام جمعه ایرانشهر گفت: هر ساله ماه مبارک رمضان، نویدبخش اتحاد میان مسلمانان و استفاده از اشتراکات فراوان بین آنان است.

رمضان بهترین فرصت برای استحکام حلقه وحدت مسلمانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایرانشهر، حجت‌الاسلام حسین طاووسی در خطبه‌های امروز نماز جمعه ایرانشهر ضمن دعوت مردم به تقوای بیشتر در ایام ماه مبارک رمضان اظهار داشت: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای تطهیر روح و کسب قدرت در مقابله با وسوسه‌های شیطان است.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های این ماه بسیار بیشتر از آن چیزی است که تاکنون بیان شده و شنیده‌ایم، اضافه کرد: مسلمانان شیعه و سنی ایران باید با اهتمام بیشتر از این فرصت مبارک نهایت بهره را ببرند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ایرانشهر با اشاره به سناریوی جدی دشمن برای فرقه‌گرایی در میان مسلمانان و در کشورهای منطقه بیان داشت: کشورهای غربی بهترین راه را برای تقابل با نیروی الهی مسلمانان، ایجاد تفرقه و فرقه‌گرایی دانسته و برای رسیدن به این هدف خود هر توطئه‌ای را به‌کار می‌بندند.

طاووسی با تاکید بر اینکه مشکلات عدیده‌ای که امروز در مصر رخ داده در نتیجه سیاست‌های نادرست محمد مرسی و خودسری‌های وی است، ادامه داد: هنگامی که رئیس جمهور یک کشور بدون توجه به خواسته مردم خود، کشورش را اداره می‌کند نتیجه‌ای جز این در انتظارش نیست.

انتهای پیام/75002/ت20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول