اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد استان سمنان خبر داد

افتتاح 12 مرکز شبکه نیکوکاری در آستانه ماه رمضان در سمنان

معاون مشارکت‏های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان سمنان از افتتاح 12 مرکز شبکه نیکوکاری در این استان در آستانه ماه مبارک رمضان خبر داد.

افتتاح 12 مرکز شبکه نیکوکاری در آستانه ماه رمضان در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی استان سمنان، ذوالفقار شهمیرزادی گفت: این مراکز برای شناسایی خیران و کمک در امر خدمات‏دهی به نیازمندان با کمیته امداد امام خمینی استان سمنان همکاری و مشارکت دارند.

وی افزود: با توجه به برنامه‏ریزی دهه چهارم کمیته امداد به عنوان دهه شبکه مردمی و در تحقق منویات مقام معظم رهبری، شبکه‏های نیکوکاری در استان سمنان نیز ایجاد شد.

معاون مشارکت‏های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان سمنان افزود: با هدف واگذاری برخی از فعالیت‏های خدمات‏رسانی این نهاد به مردم، توسعه فرهنگ انفاق، ارتقای سطح رضایت‏مندی خیران و نیازمندان و افزایش سطح دسترسی نیازمندان به خدمات این نهاد در مساجد مختلف به عنوان پایگاه این نهاد ایجاد می‏شود.

شهمیرزادی گفت: هر یک از شبکه‏های نیکوکاری از مدیرعامل، نایب رئیس و مسئولان امور خیریه بانوان و آقایان و امور اداری- مالی تشکیل شده است و هر یک از این مراکز جمعیت 10 هزار نفری منطقه خود را پوشش می‏دهند.

وی افزود: در اولین مرحله از اجرای این طرح تا پایان نیمه اول سال 12 مرکز در شهرستان‏های مهدیشهر، سمنان، شاهرود، گرمسار، آرادان و میامی ایجاد می‏شود و در نیمه دوم سال نیز این مراکز در سطح استان سمنان توسعه می‏یابد.

انتهای پیام/2249/و/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول